First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
Do you poop at school or work?
Posted 12/16/13
Squatting like a boss.

Posted 12/16/13
Wherever I want!
16117 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / Yes
Offline
Posted 12/16/13 , edited 12/16/13
Only if I was incredibly desperate and it simply cannot wait for me to get home.
Posted 12/17/13
Uhhhh.....

17221 cr points
Send Message: Send PM GB Post
35 / M / Orlando, FL
Offline
Posted 12/17/13
this thread make me think of this: http://www.youtube.com/watch?v=0Pt2ZYTJ80Y
Posted 12/17/13 , edited 12/17/13

CoffeeGodEddy wrote:


Hatred454 wrote:

when you have to go but you don't want to feel the po po
what do you do
(popo is the toilet btw)
the school's toilets are gross
its full of poop and pee because everybody can't aim

I'm sure ima get hemorrhoids if i use them
lol


look for the cleanest toilet, wipe the aids off


This.
14246 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / USA
Offline
Posted 12/17/13

puellapeanut wrote:


CoffeeGodEddy wrote:


Hatred454 wrote:

when you have to go but you don't want to feel the po po
what do you do
(popo is the toilet btw)
the school's toilets are gross
its full of poop and pee because everybody can't aim

I'm sure ima get hemorrhoids if i use them
lol


look for the cleanest toilet, wipe the aids off


This.



31055 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / O
Offline
Posted 12/18/13
You know what they say, when you gotta go, you gotta go-.-
36948 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / United Federation...
Offline
Posted 12/18/13
Absolutely not.
Posted 12/18/13
Such a amusing topic this is.

I only used the restroom at school if it was a emergency only. The restrooms was always dirty and foul smelling at all my previous schools, so I really had to urinate or defecate I would only go if I cannot hold it until I made it home. Thankfully I never developed any urinary or constipation problems.
34328 cr points
Send Message: Send PM GB Post
40 / F / Seattle, WA
Offline
Posted 12/18/13
Yep!
Most girls will wait until there is no one there though. It is a game of who can out-wait who to poo. It's kinda silly, really. I mean, you are in the right place for it!
28724 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / New Zealand
Offline
Posted 12/18/13
If I really need to, I will. I don't like to, but I will.
My stomach is a bit messed up so if I don't take the chance when it presents itself, it's likely I won't get to poo for another 2-3 days, so..
Posted 12/18/13
If blasting a dookie at work must be done, I cleanse the toilet seat every time beforehand.
401 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Jamaica
Offline
Posted 12/18/13 , edited 12/18/13
Only if I can't hold it and I am desperate
34012 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Washington DC
Offline
Posted 12/19/13
Family Guy had an episode where Quagmire and Peter sang about pooping in strange places... LMAO
link is below.

http://www.youtube.com/watch?v=zKi3tn4DLlI
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.