First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  Next  Last
Post Reply Songs/Artists You Listen To in Your Car
962 cr points
Send Message: Send PM GB Post
34 / M / Atlantis Sector 1...
Offline
Posted 3/3/08
BASS beaters...Yeah west side
2247 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M
Offline
Posted 3/3/08
nothing i have no stereo...but ima buy one gonna listen to hard attack(heavy metal) on sirius
157 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M
Offline
Posted 3/3/08
hip hop and techno. A lil bit of rock songs
131 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F / The Bay Area
Offline
Posted 3/3/08

cocoasauce wrote:

nothing i have no stereo...but ima buy one gonna listen to hard attack(heavy metal) on sirius


i know the feeling of having no stereo! it sucked until i got a radio!
2247 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M
Offline
Posted 3/3/08

anhimals wrote:


cocoasauce wrote:

nothing i have no stereo...but ima buy one gonna listen to hard attack(heavy metal) on sirius


i know the feeling of having no stereo! it sucked until i got a radio!


lol yea good thing i got a nice soundin engine so atleast im not stuck with complete silence
131 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F / The Bay Area
Offline
Posted 3/3/08

cocoasauce wrote:


anhimals wrote:


cocoasauce wrote:

nothing i have no stereo...but ima buy one gonna listen to hard attack(heavy metal) on sirius


i know the feeling of having no stereo! it sucked until i got a radio!


lol yea good thing i got a nice soundin engine so atleast im not stuck with complete silence


HAHAH at least you have a nice sounding engine to listen to, my car is a crappy sounding noise!
Posted 3/3/08
skinny puppy
2138 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M
Offline
Posted 3/6/08
its gotta be my Sweet Mullet
756 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / high... in the cl...
Offline
Posted 3/7/08
Romolo de prisco (speed techno house) mostly,when driving really fast.....
1879 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / California
Offline
Posted 3/7/08
Nothing drowns out the lil' poser kid with the kragen subs and amp in the non-dynamatted rattling trunk with spinner hubcaps than Beethoven, Bach, Mozart, and Brahms through a full memphis audio setup. Plus even when really loud it's very refreshing for the mind.
Posted 3/8/08
Gackt, Delinquent Habits, Linkin Park and Styles of Beyond are always in my system
Posted 3/8/08
I find Queen songs are always a must. Especially when all your friends are crowded in one car and you're stuck in rush hour.
547 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Manila
Offline
Posted 3/11/08
Here's my playlist when driving...
When I'm alone and speeding on the expressway I listen to: Deep Purple - Highway Star, Kenny Loggins - Highway to the danger zone. When I'm on the expressway on a road trip with my friends I play ACDC - Highway to hell. (yeah old school)

When I'm on a road trip to the mountains and driving at night, Led Zeppelin - Stairway to heaven. Haha... playing it during that time gives me chills and the paranoia of seeing ghosts.., and when stuck on traffic I play Bob Marley - Don't worry, be happy...

When driving with my friends on a friday night, Pimpin - Tony Yayo feat. 50 cent. And when driving home at around 4am, its time for slowjams if you have a girl, David Banner - Touching... haha..,lol
10226 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M
Offline
Posted 3/11/08
Some Tupac with a little of Chicago's house music or freestyle
199 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / London
Offline
Posted 3/11/08
V8 Supercharged soundtrack or Tokyo Drift to keep me awake and I use it to measure how long it takes for me to get home when sleepy (how many times the track plays)
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  Next  Last
You must be logged in to post.