First  Prev  1  2  3  Next  Last
Post Reply JOINJOINJOIN
Creator
9061 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Earth
Offline
Posted 1/31/08
oh ya the headof vampires is Mitaki12 so dont go change otr ppl to become head of vampires!juz telling u
Creator
9061 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Earth
Offline
Posted 1/31/08
oops i meant mitsuki14
Posted 2/1/08
yay nijias rules XD and vampires XD
Creator
9061 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Earth
Offline
Posted 2/3/08
sure sugarcookiecake!!xD
Member
1995 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / can't say cuz da...
Offline
Posted 2/9/08
Can I be a regular witch ? Or if that groups filled up, a vampire or a ninja ?
Creator
9061 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Earth
Offline
Posted 2/10/08

ajackson982 wrote:

Can I be a regular witch ? Or if that groups filled up, a vampire or a ninja ?


ur a witch!!!!xDthx
Member
1995 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / can't say cuz da...
Offline
Posted 2/10/08

Kimmy_chan wrote:


ajackson982 wrote:

Can I be a regular witch ? Or if that groups filled up, a vampire or a ninja ?


ur a witch!!!!xDthx


THANK YOU VERY MUCH!!!!!

Member
14605 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18 / F / ♥A house under a...
Offline
Posted 2/15/08
Umm.....I change my mind! I want to be in princess!!! please???
Member
376 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / on myy computer!...
Offline
Posted 2/15/08
can i be a ninja or fairy
ninja


fairy
50126 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F
Offline
Posted 2/16/08
i want to be ... hmmmm..
a wizard ^_^ or is that pic is a fairy ?? lol xD

Member
3053 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / I Live in ta Skie...
Offline
Posted 2/22/08
fainllyyy know what i wanna be!......ninja or witchh!!!!!!!...probaly witch...^^
Posted 2/24/08
oh so i can put it here
i was so clueless
well anyway i wanna be fairy~!
Member
2934 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Roika
Offline
Posted 3/1/08
can i be the head of archers?
Member
266 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / SJDM Bulacan, Phi...
Offline
Posted 3/1/08
dream world angel plizz..?


Member
395 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / Surmania
Offline
Posted 3/1/08
okie doks here's my pic
First  Prev  1  2  3  Next  Last
You must be logged in to post.