First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  Next  Last
Post Reply DRAMAtical Murder | DMMd Anticipation and Discussion
28759 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / USA
Offline
Posted 7/6/14

Ren is not amused, but I am!
Posted 7/6/14

shota KouAo ! yes !
2063 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / West Virginia
Offline
Posted 7/6/14
Just finished the first episode. I've got to say it seems pretty interesting. It's got some action mixed with comedy and the plot is interesting. I shall keep watching.
31301 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / M / Watching CR
Offline
Posted 7/6/14
Going off the fact that this was from a yaoi visual novel, I didn't understand the opening but I'm going to take a guess that in the all the guys in the opening has raped the main character in the game? Am I correct?

I don't want to offend anyone with that comment and if I did, I'm sorry.
Posted 7/6/14

lolitsronald wrote:

Going off the fact that this was from a yaoi visual novel, I didn't understand the opening but I'm going to take a guess that in the all the guys in the opening has raped the main character in the game? Am I correct?

I don't want to offend anyone with that comment and if I did, I'm sorry.


ahahaha, rape tho .

personally i think the one who did like 'rape' thing just Mink .
15177 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 7/6/14

lolitsronald wrote:

Going off the fact that this was from a yaoi visual novel, I didn't understand the opening but I'm going to take a guess that in the all the guys in the opening has raped the main character in the game? Am I correct?



Not all of them. Mink, Virus, and Trip though yes.
10423 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 7/6/14 , edited 7/6/14
I have a question real quick! Sorry if it has been answered but:
15177 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 7/6/14
Koujaku is older. He's guessed to be about 27 but we don't know for sure. His info is wrong on here.
10423 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 7/6/14

elvindrummer13 wrote:

Koujaku is older. He's guessed to be about 27 but we don't know for sure. His info is wrong on here.


Thank you!

15177 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 7/6/14 , edited 7/6/14
I really liked the first episode. I do worry about how it will turn out later on though. I don't know if they are going to just stick to the main route (which would make the anime really short considering how far they got in the first episode) or do a little bit of everyones. You lose a good chunk of character development by not doing everyones routes but it would be hard to do.

Posted 7/6/14 , edited 7/6/14

elvindrummer13 wrote:

I really liked the first episode. I do worry about how it will turn out later on though. I don't know if they are going to just stick to the main route (which would make the anime really short considering how far they got in the first episode) or do a little bit of everyones. You lose a good chunk of character development by not doing everyones routes but it would be hard to do.



for the spoiler,
it kinda annoyed me about the silhouette as well.
as for whether it's easier or not to figure it out, i dont think it'll that easy tho ;DD
for them who havent play the VN, they probably clueless about the silhouette's identity ,
till the anime reveals him later on, except they've read spoiler somewhere .

also, the anime looks more obvious probably bc we've played it before, so, we know every hints there ? lol
may be we'll have different opinion if we have not played it, and just watch the anime .

15177 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 7/6/14

kanekou wrote:

for the spoiler,
it kinda annoyed me about the silhouette as well.
as for whether it's easier or not to figure it out, i dont think it'll that easy tho ;DD
for them who havent play the VN, they probably clueless about the silhouette's identity ,
till the anime reveals him later on, except they've read spoiler somewhere .

also, the anime looks more obvious probably bc we've played it before, so, we know every hints there ? lol
may be we'll have different opinion if we have not played it, and just watch the anime .



Yeah I'm worried about people asking who the silhouette is looking it up so that is why I'm annoyed.

You are right a lot of people just seemed confused so it probably just seems easy to figure out because I've played it. I'm actually watching my friend play it right now though so I'll have to ask him what he thinks about some of the things being more obvious.
14330 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / USA
Offline
Posted 7/7/14 , edited 7/7/14
Episode 1



At least thee dog was cute..

Apparently this is off of a game or something... I'm somewhat lost since I do not know what is happening, but it was an alright episode.. nothing spectacular... The ending virtual game or whatever was pretty good, but it was too short. I'm curious where this series will go and I'll have to get used to the all male cast.. hopefully there's at least one female...
52893 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / CA
Offline
Posted 7/7/14

Brandoncarff wrote:
hopefully there's at least one female...


....lol ummm...it is based of a BL VN....so you might wanna lower those hopes.
104119 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / This Dying World
Offline
Posted 7/7/14 , edited 7/7/14

cay032692 wrote:


Brandoncarff wrote:
hopefully there's at least one female...


....lol ummm...it is based of a BL VN....so you might wanna lower those hopes.


biggest downfall since DOWNFALL.
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  Next  Last
You must be logged in to post.