First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  Next  Last
How To Get Anyone Into Watching Anime V2
56915 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / NY
Offline
Posted 5/26/14

Sacae89 wrote:
Well it's american, the chances of me watching it are low.


It's also mainstream... we don't watch mainstream shows here.
22463 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / Houston, TX
Offline
Posted 5/26/14
Lmao now ppl are ganging up on me

Honestly, I don't care what ppl watch. As long as they keep it to themselves

The thing that's annoying, is when ppl come up to you and try to start a conversation about a mainstream anime you have already finished, (not a debate but just talk about what happened) and I'll be sitting there for like 5 min, just nodding my head, "yeah that happened," and I'm like 'when are you gonna shut up?'

And when I try to talk about stuff I watch, then they would get bored. Cuz they aren't open to animes that they haven't heard about. That's the biggest problem I have with them.

See why I don't get along with these ppl? Cuz normally, with other otakus, if they say something is good, I'll check it out if I haven't seen it, and they would do the same. But these mainstream worshippers, only try to stick with like 3 animes and that's the only thing they talk about. They refuse to watch any other stuff
61590 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 5/26/14

cay032692 wrote:


aidenraine wrote:
that's because it's not about art or story. the basis of moe is just cuteness and nothing else.


No one said you can't have your moe.


oh, no.. I'm completely agreeing with you, dude. I don't like moeblobs. I need substance.
98396 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / NJ
Offline
Posted 5/26/14

FkYouBish wrote:

Lmao now ppl are ganging up on me

Honestly, I don't care what ppl watch. As long as they keep it to themselves

The thing that's annoying, is when ppl come up to you and try to start a conversation about a mainstream anime you have already finished, (not a debate but just talk about what happened) and I'll be sitting there for like 5 min, just nodding my head, "yeah that happened," and I'm like 'when are you gonna shut up?'

And when I try to talk about stuff I watch, then they would get bored. Cuz they aren't open to animes that they haven't heard about. That's the biggest problem I have with them.

See why I don't get along with these ppl? Cuz normally, with other otakus, if they say something is good, I'll check it out if I haven't seen it, and they would do the same. But these mainstream worshippers, only try to stick with like 3 animes and that's the only thing they talk about. They refuse to watch any other stuff


I have not met such people.
62812 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M
Offline
Posted 5/26/14 , edited 5/26/14

cay032692 wrote:
No one said you can't have your moe.

Have your moe and eat it too.
98396 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / NJ
Offline
Posted 5/26/14

bathroom64 wrote:


cay032692 wrote:
No one said you can't have your moe.

Have your moe and eat it too.


Nothing R-rated please. For shame.
62812 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M
Offline
Posted 5/26/14 , edited 5/26/14

Sacae89 wrote:
Nothing R-rated please. For shame.

There is nothing shameful about this, madam.
1838 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M
Offline
Posted 5/26/14 , edited 5/26/14

Sacae89 wrote:


FkYouBish wrote:

I don't care if more ppl watch more mainstream animes. Don't wanna be friends with them.

What I want more ppl to watch, is moe stuff. Like K-ON. Then we'll have stuff to talk about.

But One Piece, AoT, and other mainstream stuff?

If I look at the ppl who worship Naruto, majority of them are fat, about half of them wear glasses. And they talk about nothing else.


Your hate of mainstream and sterotyping of people that watch mainstream always amazing me.

There is so much wrong I want to correct.

(also moe and the whole cute girls doing cute things) needs to die or be less used. (im mostly joking here, people can have whatever anime they want) If anything that's becoming more *cough*Mainstream*cough* in the anime community.

Too much pointless shows of cute girls doing cute things.


Also the same can be said about the people who watch moe anime. They're usually big fat sweaty bronies who need to satisfy their sexual urges?
52885 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / CA
Offline
Posted 5/26/14

aidenraine wrote:
oh, no.. I'm completely agreeing with you, dude. I don't like moeblobs. I need substance.


Lol nah I wasn't implying disagreement, sorry if that came off cold, I mean yes we can all have moe, hell I have at least 2 or so moe shows every season during my watches, But just the thought of someone implying moe is what means your taste is varied and Just to be qualified as being a Real Anime fan rubs me in all the wrong places with anger.
98396 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / NJ
Offline
Posted 5/26/14 , edited 5/26/14

bathroom64 wrote:


Sacae89 wrote:
Nothing R-rated please. For shame.

There is nothing shameful about this, madam.


Ahhhh just my dirty mind. Excuse me.




LBK6579 wrote:


Sacae89 wrote:


FkYouBish wrote:

I don't care if more ppl watch more mainstream animes. Don't wanna be friends with them.

What I want more ppl to watch, is moe stuff. Like K-ON. Then we'll have stuff to talk about.

But One Piece, AoT, and other mainstream stuff?

If I look at the ppl who worship Naruto, majority of them are fat, about half of them wear glasses. And they talk about nothing else.


Your hate of mainstream and sterotyping of people that watch mainstream always amazing me.

There is so much wrong I want to correct.

(also moe and the whole cute girls doing cute things) needs to die or be less used. (im mostly joking here, people can have whatever anime they want) If anything that's becoming more *cough*Mainstream*cough* in the anime community.

Too much pointless shows of cute girls doing cute things.


Also the same can be said about the people who watch moe anime. They're usually big fat sweaty bronies who need to satisfy their sexual urges?


Nah, Im joking around. People are free to like what they want.
61590 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 5/26/14

Sacae89 wrote:


bathroom64 wrote:


Sacae89 wrote:
Nothing R-rated please. For shame.

There is nothing shameful about this, madam.


Ahhhh just my dirty mind. Excuse me.


please, continue...

9547 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / Chicago, IL
Online
Posted 5/26/14 , edited 5/26/14

FkYouBish wrote:

Lmao now ppl are ganging up on me

Honestly, I don't care what ppl watch. As long as they keep it to themselves

The thing that's annoying, is when ppl come up to you and try to start a conversation about a mainstream anime you have already finished, (not a debate but just talk about what happened) and I'll be sitting there for like 5 min, just nodding my head, "yeah that happened," and I'm like 'when are you gonna shut up?'

And when I try to talk about stuff I watch, then they would get bored. Cuz they aren't open to animes that they haven't heard about. That's the biggest problem I have with them.

See why I don't get along with these ppl? Cuz normally, with other otakus, if they say something is good, I'll check it out if I haven't seen it, and they would do the same. But these mainstream worshippers, only try to stick with like 3 animes and that's the only thing they talk about. They refuse to watch any other stuff


I, for one am actually open to any conversation of any anime series. If it's about Naruto or any of the Big 3, then so be it. It's better than not If it bores you, then move on and recommend something else. If they're talking about something that I'm not familiar with, I would love to learn more about it. This also applies to different anime series too. Recommend something moe? Hell, I don't give a shit, I'll watch it to understand and learn more so we can have more of a decent conversation.

But the only thing that bothers me is the time. I don't have time to watch new shows anymore. It's getting even harder to catch up on the latest season of anime because of what's going on in the real world. I have other priorities to attend to, other than watching anime all day. If I had the time, I would. I really wish.
22463 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / Houston, TX
Offline
Posted 5/26/14 , edited 5/26/14


Then you don't apply to the ppl I'm talking about.

The ones I hate are the ones who aren't open to any other animes. I recommend them good stuff, but they refuse to watch if it's not mainstream, which is opposite of what you guys THINK I'm saying. I actually like some mainstream stuff. It's mostly just the fanbase I have problems with. For this very reason.

They don't even care what genre you recommend. If they haven't heard about it, they will assume it sucks. They never watch the shit I recommend and then they tell me to watch these mainstream stuff. Isn't that annoying?
98396 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / NJ
Offline
Posted 5/26/14

FkYouBish wrote:



Then you don't apply to the ppl I'm talking about.

The ones I hate are the ones who aren't open to any other animes. I recommend them good stuff, but they refuse to watch if it's not mainstream, which is opposite of what you guys THINK I'm saying. I actually like some mainstream stuff. It's mostly just the fanbase I have problems with. For this very reason.

They don't even care what genre you recommend. If they haven't heard about it, they will assume it sucks. They never watch the shit I recommend and then they tell me to watch these mainstream stuff. Isn't that annoying?


You have bad luck dude, cause I have never met such people.

40325 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / Free World Jail
Offline
Posted 5/26/14
Lmao, this thread.

We all just need to watch more anime. And im going to do just that to continue my quest for greater shows!
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  Next  Last
You must be logged in to post.