First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
Apebile Malam Menjelang,........!!
Malaysian
1475 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / 3° 8′ 0″ N, 101°...
Offline
Posted 1/31/08
Mase kat rumah lame aku,dkat Klang,Kampung Sungai Kandis....bnyak la org cite hantu...ade yg pnah kate jumpe toyol la...pocong la. .
Malaysian
1731 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / In da bedroom
Offline
Posted 1/31/08
Aish? Ye ker? Citer ler cket ape yg terjadi......
Malaysian
6914 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / ~MaLaYsiA~
Offline
Posted 1/31/08
serammnyer denga...

Malaysian
1475 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / 3° 8′ 0″ N, 101°...
Offline
Posted 1/31/08
Ok..la, saye citer ckit,ade org kate kat tmpt tinggal saye dlu ade org bela toyol,selalu la org heboh2 sane sini,duit beratus ringgit hilang la,brg kemas hilang la,saye pun x tau la btul ke tidak mmg ade toyol sbb saye x pnah jumpe,tapi org ckp toyol ni muke die hodoh sngat....
Malaysian
3690 cr points
Send Message: Send PM GB Post
76 / M / behind u !! (mala...
Offline
Posted 1/31/08
woi ape penyr forum da !!!!!!!!!!!!
Moderator
ezd
3173 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / mlys
Offline
Posted 1/31/08

lakaran toyol

cerite toyol

toyol omputeh
Posted 1/31/08
aku pernah 'kene' kat rumah akuw.....masew tuw akuw baruw nak giw tution......tetibe mase akuw ngah makan,ternampak kelibat pompuan masuk dalam tandas tingkat atas....padahal tak de orang pun kat tingkat atas malahan lampu tandas pun dah ditutup.....kebetulan bilik akuw bebetul sebelah tandas tuw...hahaha....
Moderator
15556 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Malaysia,South Ea...
Offline
Posted 1/31/08
mari dgr citer hantu nih

ini real x tipo

mase tuh aku gan dua org kawan aku gi tandas blok lamer tandas tu dh diperbaiki tp ttp huduh2 sket....mase tuh lps upsr..tu yg merayau tuh
ok smbung blik citer..lps tuh kitorang pon bela2 laa tudung..alaa pompuan..sdg2 membela tuh kitorang dgr bunyi air paip terbukak kat satu tandas nih..kengkawan aku yg laen dh cuak bab kat tandas tuh mase kitorang gi x de org langsung
pas2...pintu tndas tu tergerak..kitorang mmg dh cuak tahap kritikal dh..
kemudian kitorang dgr bunyi tpk kaki..makin lama makin dkt gan kitoang tp xdek org pon..so kitorang mmg dh cuak giler lari sekuat hati..sampai ke klas...

The End..dan tandas tuh mgg banyak rumor mengatakatan ader hantu
Posted 1/31/08
niw sebelum upsr......pade pukul lapan setengah malam, aku datang umawh kawan akuw naik basikal untuk solat hajat for upsr.....mase datang tuw org tengah semayang maghrib....aku lepark kejap kat umawh diew sampai isyak...lepas tuw...mase nak solat hajat tuw....aku ternampawk kelibat kain putiwh lalu kat depawn piwntuw.... pas peristiwe tuw...aku jarang datawng umawh diew.....gilew beb....takot siyot...
Moderator
15556 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Malaysia,South Ea...
Offline
Posted 1/31/08
wei devilkiddo bab ko nye nicname devil bab2 laa banyak hantu ske ko..manyak citer hantu ko
Malaysian
6914 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / ~MaLaYsiA~
Offline
Posted 1/31/08
btol tu!!!
Posted 1/31/08
mule2 ingat nak buat hafizizu tapi tak jadiw....hahaha...
Malaysian
6914 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / ~MaLaYsiA~
Offline
Posted 1/31/08
owh...naper x jadi...agk cute bunyi namer tu...oh btw, arituh ader t'jumpe org same av ngan awak...luper nk ckp...
Posted 1/31/08
owh...ye ker?....mesti curik....nak tukar lawh....hahaha....
Malaysian
8119 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Malaysia
Offline
Posted 1/31/08
hahaX
apew ar..
shaheera x pernah jumpa mendew2 camniey
Alhamdulillah~

tapi member pernah terserempak
masa nak pergi skolah
subuh2.. jalan ar kaki
masa lalu kat satu taman permainan tue
adew nmpk gurl baju puteyh rambot pnjg
duduk kat buaian...
pastue diew toleh blakang tgk member shaheera
apew lagiey... LARI PECUT 100xKM ar member shaheera tue

peh.. "hodoh gilew muka diew" kata member shaheera...
pehhhh takowt gak dgr..
naseb baek shaheera pegi skolah naek kete ma antakan~
lalallalalalalalaa~
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.