First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
Apebile Malam Menjelang,........!!
Malaysian
9677 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Nowhere
Offline
Posted 1/31/08
INI CITE SERAM
-Satu malam ketika di asrama , mat sedang prep
ketika semua rakannye sedang diulit mimpi indah.Ketika jam menunjukkan
pukul 11.30 mat segera ke dormnya tiba2 mat mendengar bunyi hentakan kaki namun bunyi itu seperti
bunyi selipar kanak2. Mat menjenguk ke luar tingkap namun tiada sesiapa di luar
Mat berasa pelik tapi dia berpendapat bunyi dari perumahan sebelah.
Angin sejuk mula menusuk tulang Mat bagaikan ade petande yg tidak enak.
Lantas dia terus ke katil ,ketika hendak tidur dia ternampak bayang2 seperti kanak2
diluar.Lantas bayang itu berkata dengan suara seperti kanak pompuan,
'1 dah tidur, 2 dah tidur,3 belum tidur' lalu dia menghilang.Peristiwa malam itu menyebabkan
Mat demam seminggu.
Malaysian
6914 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / ~MaLaYsiA~
Offline
Posted 2/1/08
kalo die tgk sumer dak da tdo apelah yg die nk wat ek???
Malaysian
1731 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / In da bedroom
Offline
Posted 2/1/08
huuuuuu saspen. ape pun gambar yg messyboo letak smalam wat aku x leh nak tidur. Takut klau ada benda2 kat bwh katil aku. Sorila aku ni penakut siket.
Malaysian
6914 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / ~MaLaYsiA~
Offline
Posted 2/1/08
sebenarnye sye sendiri pon tkt ngan gamba tu...hehe...
Malaysian
1731 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / In da bedroom
Offline
Posted 2/1/08
woah. berani menghadapi risiko! salah satu cara nak jadik usahawan cemerlang! (kebende yg aku merepek nih?) Ooook, back to the topic. Hmmm, tapi aku x der citer seram laaaa.
Malaysian
6914 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / ~MaLaYsiA~
Offline
Posted 2/1/08
citer kengkawan pon xder ke????
Malaysian
1475 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / 3° 8′ 0″ N, 101°...
Offline
Posted 2/1/08
seronok la dngr cite hantu ni.... ,aku pun nak cite jugak tapi takde pengalaman la jmpe huntoo ni...
Posted 2/1/08
citer pasal kat prep tuh....kakak sedare aku pun kene.....
Moderator
ezd
3173 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / mlys
Offline
Posted 2/2/08

tgk ni...
Malaysian
6914 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / ~MaLaYsiA~
Offline
Posted 2/2/08
giler takot!!!!!!!!!!!!
Moderator
ezd
3173 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / mlys
Offline
Posted 2/2/08
kukuku.....der lagi tau...
Malaysian
6914 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / ~MaLaYsiA~
Offline
Posted 2/2/08
jgnler...terkejut dibuatnyer...
Moderator
ezd
3173 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / mlys
Offline
Posted 2/2/08

cbe la korg bayangkn...ble korg on mlm2 bte...
kat bwh desk pc korg de mende ni...
die duk tengok je korg cam2....
hehehehe...
Malaysian
6914 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / ~MaLaYsiA~
Offline
Posted 2/2/08
xnk online memalam dhlah...isk...isk...takotnyer...
Malaysian
1580 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / SomEWherE iN This...
Offline
Posted 2/2/08
waa... dua2 gambr tu menakutkan...
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.