First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
What do you think will happen to Britney Spears now???
3032 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Stupid F-hillz
Offline
Posted 1/31/08
Okay now we know brit's not gonna get back up on her feet. watch e hollywood she's back in the hospital, and they say she's be bi-polar, not to mention all the other disordes she has, what'ya think'll happen to her now?
861 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / Australia
Offline
Posted 1/31/08
she'll die of a drug overdose
16887 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M
Offline
Posted 1/31/08
I think we should just leave her alone like i don't think it's write for people to follow her around just waiting for her to mess up again just let her be she's going through alot already without all the media
410 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Southern Californ...
Offline
Posted 1/31/08
I guess it's too much to ask that people just leave the poor troubled woman alone.
Posted 1/31/08
yea i agree.. just leave her alone....
22358 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / Nightscape
Offline
Posted 1/31/08
She can still sing I think she should switch to Country music. The way her life is now,she'll prob have plenty material to make songs
16887 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M
Offline
Posted 1/31/08
Like do you think following her around going to make anything better
4480 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Candy Mountain
Offline
Posted 1/31/08
leave britney aloneeeeeeeee!







nah jk. we should burn her.
3032 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Stupid F-hillz
Offline
Posted 1/31/08

Runshushu wrote:

I think we should just leave her alone like i don't think it's write for people to follow her around just waiting for her to mess up again just let her be she's going through alot already without all the media


i lov brit but u sound like chris crocker dude seriously
16887 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M
Offline
Posted 1/31/08
who the hell is chris crocker lol
1912 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Vancouver
Offline
Posted 1/31/08
If people just got their asses off her face, she would be fine.

4480 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Candy Mountain
Offline
Posted 1/31/08
Chris Crockers the freak brit-fan who posted the vid of him pleading with the world to leave britney alone. He looks like a hussy and then his father posted a vid to leave Chris alone [right?] it's stupid and funny and downright halarious. he was bawling like a bi-otch and..hmm..yea thats about it. youtube search it: leave britney alone!

xD
3032 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Stupid F-hillz
Offline
Posted 1/31/08

Runshushu wrote:

who the hell is chris crocker lol


DON'T U REMEBER THE DUDE WHO POSTED THAT YOU TUBE VIDEO CRYING ABOUT HOW THE PAPARAZZI WAS ALL OVER BRIT, HE WAS LIKE LEAVE BRITNEY ALONE! dude he was one meet the spartans, follow this: http://www.youtube.com/watch?v=kHmvkRoEowc
16887 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M
Offline
Posted 1/31/08
lol after seeing that video that guy is a frickin creep lol scared the crap out of me
7718 cr points
Send Message: Send PM GB Post
76 / M / Florida, US
Offline
Posted 1/31/08
I don't really care since I'm not a fan nor do I know her. But why are people mad at her or telling her to go F* off? She gained weight, she got lypo, she acts slutty, she seems like a bad mother, she shaved her head...Who cares? How does that have anything to do with us or that she should die? wtf...

Anyway, I think she's either gonna:
-die from drugs, suicide, fan/anti-fan
-be another Cher
-be another Liza Manelli (a red-neck version)

Small chance that she'll completely stop her current show business and begin studying another religion, lead a quiet life once media attention dies down, etc. Perhaps come out with a comeback years later as a very different acting, looking person.

I honestly think we hate on too many celebrities. I'd say that Michael Jackson shouldn't be ridiculed or insulted except for the children thing... He had a f*cked up childhood on his defense.
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.