Created by MasakiYonemori
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  Next  Last
Post Reply (Girls) What do you look for most in guys?
27150 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / M / Tokyo/Seoul Bound
Offline
Posted 7/18/14

Zhyguy wrote:


MasakiYonemori wrote:


Zhyguy wrote:

Someone who is different from others (their personality) even if they end up to be a crappy guy i always go for different


So you would go for a guy who beats the shit out of you just because he's different lol.


im pretty sure i wouldnt go for that kind of guy but just off the record the person i like is kinda like that


......wow uhmmm
7082 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / I dont stay in on...
Offline
Posted 7/18/14

MasakiYonemori wrote:


Zhyguy wrote:


MasakiYonemori wrote:


Zhyguy wrote:

Someone who is different from others (their personality) even if they end up to be a crappy guy i always go for different


So you would go for a guy who beats the shit out of you just because he's different lol.


im pretty sure i wouldnt go for that kind of guy but just off the record the person i like is kinda like that


......wow uhmmm


yeah poor tastes but im fine with that because he likes me too
42457 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / New Jersey, USA
Offline
Posted 7/18/14
All of the above.
27150 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / M / Tokyo/Seoul Bound
Offline
Posted 7/18/14

qualeshia3 wrote:

All of the above.


SELFISH haha
27150 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / M / Tokyo/Seoul Bound
Offline
Posted 7/18/14


But you guys aren't going out?
42457 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / New Jersey, USA
Offline
Posted 7/18/14

MasakiYonemori wrote:


qualeshia3 wrote:

All of the above.


SELFISH haha



Is it really?
7082 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / I dont stay in on...
Offline
Posted 7/18/14

MasakiYonemori wrote:



But you guys aren't going out?


no but things happened on the last day of school he asked me for my number once but knowing him he wouldve pranked called at least 10 times a day
27150 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / M / Tokyo/Seoul Bound
Offline
Posted 7/18/14

In a way yeaaaa
27150 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / M / Tokyo/Seoul Bound
Offline
Posted 7/18/14


Sounds like he is just playing with you....but I wouldn't know
42457 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / New Jersey, USA
Offline
Posted 7/18/14



I'm asking too much? Fine, I'll lessen it to I don't know what I want in a guy instead.
7082 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / I dont stay in on...
Offline
Posted 7/18/14

MasakiYonemori wrote:



Sounds like he is just playing with you....but I wouldn't know


i doubt that he wouldnt dare hug a person when he has never hugged his own mom
27150 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / M / Tokyo/Seoul Bound
Offline
Posted 7/18/14

Zhyguy wrote:


MasakiYonemori wrote:



Sounds like he is just playing with you....but I wouldn't know


i doubt that he wouldnt dare hug a person when he has never hugged his own mom


I don't hug my mom and hugged tons of girls haha. I'm just saying...
7082 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / I dont stay in on...
Offline
Posted 7/18/14

MasakiYonemori wrote:


Zhyguy wrote:


MasakiYonemori wrote:



Sounds like he is just playing with you....but I wouldn't know


i doubt that he wouldnt dare hug a person when he has never hugged his own mom


I don't hug my mom and hugged tons of girls haha. I'm just saying...


i said never getting a hug out of him was like a miracle my friends were like
27150 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / M / Tokyo/Seoul Bound
Offline
Posted 7/18/14

Zhyguy wrote:


MasakiYonemori wrote:


Zhyguy wrote:


MasakiYonemori wrote:



i doubt that he wouldnt dare hug a person when he has never hugged his own mom


I don't hug my mom and hugged tons of girls haha. I'm just saying...


i said never getting a hug out of him was like a miracle my friends were like


Oh well if you both like each other then make something out if it....I don't get it
7082 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / I dont stay in on...
Offline
Posted 7/18/14 , edited 7/18/14

MasakiYonemori wrote:


Zhyguy wrote:


MasakiYonemori wrote:


Zhyguy wrote:


MasakiYonemori wrote:



i doubt that he wouldnt dare hug a person when he has never hugged his own mom


I don't hug my mom and hugged tons of girls haha. I'm just saying...


i said never getting a hug out of him was like a miracle my friends were like


Oh well if you both like each other then make something out if it....I don't get it

well when we see each other again we will
lets just say that its like hearing that another planet was found on the milky way
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  Next  Last
You must be logged in to post.