First  Prev  1  2  3  Next  Last
Post Reply Your first, middle, and last impressions of certain Anime you've watched
48423 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / AZ
Offline
Posted 9/15/14 , edited 9/15/14
Free! Eternal Summer
First: I feel uncomfortable...
Middle: Rin is a jerk!
Last: That was amazing!

Angel Beats
First: I don't like this opening song
Middle: This is sad
Last: Why am I crying? Why!?!?

Nagi no Asukara
First: Beautiful animation !
Middle: What the hell!?!
Last: I feel empty inside.

Ouran High School Host Club
First: This looks cute!
Middle: I ship Haruhi with Hikaru
Last: I must buy the boxed set!
Posted 9/15/14 , edited 9/15/14
これが私の御主人様 (Kore ga Watashi no Goshujin-sama, He is my master)
First: Hmm, I love the maids
Middle: …
Last: All's Well That Ends Well

俺の妹がこんなに可愛いわけがない。| Ore no Imōto ga Konna ni Kawaii Wake ga Nai.
If you haven't watch the series yet, don't bother opening the spoiler tag. This is your only warning.
21709 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M
Offline
Posted 9/15/14
Nobunaga the Fool

First: Historical Figures, Giant Robots? Sign me up!

Middle: WTF?! did Cesar really pull a Victory out of his ass?

Middle 2: How much more can we abuse Jeanne.

Last: Disappointment Reigns (literally)
10631 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / M / Alaska
Offline
Posted 9/16/14
Continued.

Princess Jellyfish
First: I can't believe I'm watching a shoujo anime.
Middle: Oh man, I can relate to these girls in so many ways. Some of them even remind me of people.
Last: What? There's no continuation?! That can't be!

Inuyasha
First: Only a few episodes in and I'm already really engaged to the setting and the characters!
Middle: Ok, how much longer is this gonna drag out?
Last: All that filler and no proper ending. This is a big disappointment.

Inuyasha: The Final Act
First: Took long enough for you bastards to stop milking Inuyasha and include a proper ending.
Middle: Goddamn! Every episode is action packed and at a good pace!
Last: Very satisfying. If they cut out the crap filler from the main series and attached this earlier, it would've ended on a very high note.


Naruto and Naruto Shippuden: (see Inuyasha)

Ranma 1/2
First: Great animation! And a lot more romantic comedy than martial arts I was expecting.
Middle: Animation quality has dropped. Definitely a lot more action and martial arts comedy madness now.
Last: Ended sooner than it should have, but it ended on a sweet note.
16544 cr points
Send Message: Send PM GB Post
43 / M
Offline
Posted 9/16/14 , edited 9/16/14
The Irregular at Magic High + Strike the Blood + Nisekoi + Blue Exorcist
Initial: Looks well done artwise, ok will give it a shot
Middle: Ughhhhh maybe I'll skip it for a week here and there other things I'd rather watch first can let a episode slide a day or 2.
Middle 2: Oh look a months worth sitting to watch. Give it another shot you're 16 episodes in
Last: Another months worth sitting there again ok 20+ eps, the end is near just finish it. now go and watch something else and forget about these shows.

Gurren Lagann
Ep 1: eh can't get worse
Ep 2: eh ok but it still can't get worse
Ep 3: dear god it gets worse give it one more
Ep 4: make it stop just no
Ep 5: Not bothering I'm done

Attack on Titan
Ep 1 well the shit hit the fan fast I'm in
Ep 2-6 got time to watch them after ep 1 so plow through
Ep 7-22 oh shoot wait it's sunrise ok will finish this off later today.
*Ep 17-18 Hello I'm Cosmo Kramer the Assman
Ep 23-25 annnnd done. Ok time to rewatch it..and rewatch it....isn't that dam OST here yet come on Fedex move those planes faster on the arctic route.

Aldnoah Zero
Early:Watched AoT and said no way I could watch it only week to week probably won't say that again about a show. Wait wait this looks good following a similar pattern. Music sounds familiar could it be? Awww hell here we go again fire up the Fedex flight find OST and OP/ED releases asap
Middle: this can't just be 12/13 episodes at this pacing..oh wait bet they'll go the Valvrave route and skip a season, crosses fingers.
End: *S1 end anyways, time to blow through it in one sitting again as I swear the episodes are 10 minutes long how fast it just blows by. Checks calendar it's the 10th that OST and ED disc release should be in the air in about 24-48hrs....

Nagi no Asukara
Early: So it's about underwater people who also live on the surface, interesting concept I'm down. Boy this Hikari kid is annoying, but dam this show is beautiful.
Middle: Wait, character development? Hikari isn't as annoying and these background characters matter also?(Miuna and Saaya)
End: Simply numb and drained emotionally after 26 weeks, this from a cinematography view gives Breaking Bad a run for best use of scenery but this is drawn.

Glasslip
Early: P.A. Works after coming off Nagi it has to be good right?
Middle: Ok this was done by the B team of P.A. while Nagi was being done by the A team right? Soooo yeah it's just everyday life like watching your sims wander around.
End: Well looked nice anyways, decent OP, what happened?

Sabagebu! + Mental Choices etc... / Noucome
Early: My guts are sore from laughing so hard
Middle: Yes I'm still sore from laughing so hard, but I'm going to rewatch each episode in the middle of the week
End: Why? Why do you have to end!

Ao Haru Ride
Early: Queued up at CR pickup announcement as it looks interesting style wise, just a sucker for water color stylings
Middle: Woops forgot about this one stuck at the bottom of the queue and never moved it up to current season positions. 6 weeks in so lets play catchup tonight
Middle 2 post 6 ep mini-marathon: Good move moron you missed this for 6 weeks, now for fun go link all the VA's to other shows you've watch for fun mashups.
End: There better be a S2.





14988 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / Norway
Offline
Posted 9/16/14
Akame ga kill

First; Holy shit, this actually blew away my expectations

Second; So where is the plot again? Am i supposed to care for this chick

Third; Well, the animation isn't too bad, i'lll just keep watching for the eyecandy
8009 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 9/16/14
No game no life

Beginning: looks like we got a badass over here
middle: move over ever other living being, these clearly be some badasses over here.
"end" WHAT!? THERE'S SO MUCH MORE BADASSERY TO DISPLAY!!!
9897 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / San Diego, CA
Offline
Posted 9/16/14
Death Note

First: This series is pretty good so far. Mind games between L and Light and a pretty cool idea.

Middle: Misa is far too annoying and the mind games just seem unnecessarily convoluted. The idea of Light losing his memory and business men with the Death Note is just lame.

End: Just glad to be done with the show.


Knights Of Sidonia

First: Okay so the main character is from the underground pretty cool. The animation takes some getting used to but I'm in.

Middle: Okay further groundwork for the future of the series.

End: Pretty good. I do hope a lot of the questions set up from the first season are answered or explored further in the second.
33394 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M
Offline
Posted 9/16/14
Berserk
First : Not really sure what's going on or why he has such a strong desire to kill someone
Middle : Really getting interesting, falling in love with nearly all the characters....
Last : WTF???? Nooooo!!

Hunter x Hunter (2011)
First : Seems like a typical shonen so far.... might even drop it, hmmm...
Episode 4: Wow, instantly became my favorite almost, guess I'm going to marathon the hell out of this show.
Last: TBD (Thank you HxH <3)

Akagi
First : Very interesting, MC is a genius, don't understand the game
Middle : MC is flawless, still don't understand the game
End : WTF? that's the ending??

Kaiji : Ultimate Survivor
First : I'd hate to be this guy
Middle : Ughhh Kaiji you're a genius but why must you keep things so depressing :(
Last : Kaiji..... ILY
Posted 9/16/14 , edited 9/16/14
Sword Art Online:

First: So far, so good. It`s not that bad.

Second: Interesting... this might be my favorite anime now.

Third: THIS IS GOOD!

Hunter x Hunter:

First: Another boring show...

Second: I`m not even done the anime and I already like it!

Third: No! Hunter x Hunter has to end on episode 148!
Posted 9/16/14 , edited 9/16/14
Marimite

First - Too much melodrama
Middle - Wait - do I actually like melodrama?
Final - It's already over??? I need more melodrama!!!!!

Akagi

First - This is so ugly. I can't watch this.
Middle - This is so brilliant. I can't stop watching this.
Final - Another great show that was ruined by its ending (or lack thereof).

Ping Pong

First - This is so ugly. I can't watch this
Middle - This is so brilliant, I can't stop watching this.
Final - This is a masterpiece.
16832 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / fairy tail
Offline
Posted 9/19/14
HUNTERxHUNTER
first- not bad..is this it
middle-whoa did that just happen
final- why the hell is it ending? !!!!!!!!
9277 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Vancouver, BC
Offline
Posted 9/20/14 , edited 9/20/14
Angel Beats!

First: What's the big deal? Why is this so popular? Meh...
Middle: Meh... I really want to like this show more... Where are the feels? I was promised there would be feels!
Final: That ending. Asdfghjkl. *bawls* I love it. Omg, the feels.

Nagi no Asukara

First: This show is amazing. I ship them. I ship them. I ship them.
Middle: Woah... amazing. Hmmm... when will my ships deliver?
Final: WOAH. This. Show. Is. Amazing. But faaak all my ships fell apart. *mind-blown but satisfied*

Golden Time

First: Ugh, Koko is so annoying. I am not a fan! I like Banri, though.
Middle: Aww, poor Koko. She's actually such a good person and girlfriend. I can relate to her. Wtf, Banri?! Grr!
Last: I am so relieved. Yeah, Banri, you made the right decision, otherwise I would've flipped out!

Say "I love you"

First: *Gush* <3 *starts reading manga* Yamato is so cute. I want a fried chicken kiss.
Middle: *Gush* <3 Yamato is the perfect boyfriend.
Last: *Gush* <3 ... *continues to read manga* Kyaaa~ I want Yamato.

Puella Magi Madoka Magica

First: Hmm... I wonder what's so dark about this? Let's see.
Middle: Woaaahh, this is so trippy. Am I high? Lol
Last: OH.

Neon Genesis Evangelion

First: Cool! Robots!
Middle: Ooh, deep.
Last: Wtf? Cool! I think.


I love this thread! Brilliant idea! I really enjoyed reading all the replies. I hope more people would post their thoughts. Haha. Thanks, OP!
The Judge
23480 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / traveling
Offline
Posted 9/28/14




Featured Thread
Recognized for contributing to community involvement in the forums


To see more featured threads visit:

Forum Picks in Contest-Hime's Contest Corner



5213 cr points
Send Message: Send PM GB Post
17 / F / Canada
Offline
Posted 9/28/14
SAO
First: this is amazing omfg
Middle: this is kind of like a harem like even his sister wants in ohgod
Last: nope. so done with this.

Haikyuu!!
First - i don't care what or why but those sHORTS SHOULD NOT BE HIGHER THAN YOUR KNEES
Middle - this is really intense. that ass though.
Last - *crying.* that was beautiful..

Love Stage!!
First: aww this is really cute.
Middle: Ehh.. kinda boring.
Last: dropped.

First  Prev  1  2  3  Next  Last
You must be logged in to post.