First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  Next  Last
Post Reply Gatchaman Crowds Insight Anticipation and Discussion
63290 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / With Lucina
Offline
Posted 7/11/15
ep 2

so now they gotta deal with tsubasa's 'broken' powers too
22709 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M
Offline
Posted 7/11/15 , edited 7/11/15

Rito2Ru wrote:

ep 2

so now they gotta deal with tsubasa's 'broken' powers too


Bird, Go! isn't Tsubasa's transformation code word, rewatch episode 1 when she first transforms

63290 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / With Lucina
Offline
Posted 7/11/15

Series5Ranger wrote:


Rito2Ru wrote:

ep 2

so now they gotta deal with tsubasa's 'broken' powers too


Bird, Go! isn't Tsubasa's transformation code word, rewatch episode 1 when she first transforms



She got angry and told the reporters to stop basically. Seems to me that her transformations are tied to her emotions.

...broken powers! lol
22940 cr points
Send Message: Send PM GB Post
52 / M / Bay Area
Offline
Posted 7/12/15
The anime is interesting how red crowds bad and blue crowds good. Kinda different show problem as I see it so many characters screen time could be problem for story line?
215231 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Anime World
Online
Posted 7/18/15
Episode 3


Mm heroes.

Interesting episode although the pacing of the first half felt kinda weird. Kaze looks like he's alive inside Hajime
63290 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / With Lucina
Offline
Posted 7/18/15
ep 3

I don't know, some people just can't be negotiated with. Kind of like the Joker in The Dark Knight.
22940 cr points
Send Message: Send PM GB Post
52 / M / Bay Area
Offline
Posted 7/18/15
I really like when Gatchaman fight to me its best part with awesome beats in background I crank my sound and bob my head the people need heroes yesssss
215231 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Anime World
Online
Posted 7/25/15
Episode 4

Holy crap, Gel hit puberty fast this week!

22940 cr points
Send Message: Send PM GB Post
52 / M / Bay Area
Offline
Posted 7/25/15
@ newest heroes taking over the show and country simple ideas but could be huge results
63290 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / With Lucina
Offline
Posted 7/25/15
ep 4

so is gel-chan gonna end up the villain?
22940 cr points
Send Message: Send PM GB Post
52 / M / Bay Area
Offline
Posted 7/25/15

Rito2Ru wrote:

ep 4

so is gel-chan gonna end up the villain?


That thought went thru my mind also bad guy in charge of red crowds gave up way to easy
25020 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Northern Ireland
Offline
Posted 7/25/15

Rito2Ru wrote:

ep 4

so is gel-chan gonna end up the villain?


I'd assume so. Fascism inbound.

I could go on a whole rant about how everyone has different viewpoints so "everyone coming together" is idealistic bollocks but Hajime knows it already and will teach them all about it soon enough by smacking some skulls together with her talking tits friend.
37966 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M
Offline
Posted 7/25/15
Gel-chan for prime minister, and I don't see that will go well.
22940 cr points
Send Message: Send PM GB Post
52 / M / Bay Area
Offline
Posted 7/25/15

MacMeaties wrote:


Rito2Ru wrote:

ep 4

so is gel-chan gonna end up the villain?


I'd assume so. Fascism inbound.

I could go on a whole rant about how everyone has different viewpoints so "everyone coming together" is idealistic bollocks but Hajime knows it already and will teach them all about it soon enough by smacking some skulls together with her talking tits friend.


Dude how about rack on Gatcha girl with other spirit dude inside her- buttons on blouse ready to burst
27764 cr points
Send Message: Send PM GB Post
38 / M / Reno, NV
Offline
Posted 7/25/15

MacMeaties wrote:


Rito2Ru wrote:

ep 4

so is gel-chan gonna end up the villain?


I'd assume so. Fascism inbound.

I could go on a whole rant about how everyone has different viewpoints so "everyone coming together" is idealistic bollocks but Hajime knows it already and will teach them all about it soon enough by smacking some skulls together with her talking tits friend.


It's a little frustrating that the series is going in such an obvious direction. I'm hoping they do something interesting with it; this episode left me worried that the series is just going to be on autopilot through a generic "well-meaning villain tries to create world peace through fascism" story line until Hajime defeats the villain by teaching him the meaning of understanding or something.
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  Next  Last
You must be logged in to post.