First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  Next  Last
What to do when you feel like sh!t
4251 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M
Offline
Posted 10/15/14
Ah yes.. And meditation. Also, Sometimes burning certain incense or aromatherapy helps quite a bit with me too.
52465 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / M / Riding sound waves
Offline
Posted 10/15/14
Watch anime for much of the day.
1080 cr points
Send Message: Send PM GB Post
101 / Under the Sea
Offline
Posted 10/16/14
Anything to distract myself such as talking to a friend, play a video game, watch some anime, or listen to music.
4131 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / The Flying Pussyf...
Offline
Posted 10/16/14

onibrotonel wrote:

Eat my feelings.


Haha I do the same. Today I ate chocolate to see if it would raise my mood. I don't think it worked.
4131 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / The Flying Pussyf...
Offline
Posted 10/16/14

Aurasphinxiar wrote:

Isolate myself from others, and then watch anime, slaughter monsters, meditate, read, text someone, or sleep.

What do u do when u meditate what do u think about? Do u make sounds?
4131 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / The Flying Pussyf...
Offline
Posted 10/16/14

changaku wrote:

watch k-on


Why k-on? I never seen the show is it that good?
4131 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / The Flying Pussyf...
Offline
Posted 10/16/14

Subtract wrote:

Repress it for my future self to deal with.


When I do that I just blow up. Kinda like a firework but not in a good way.
4131 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / The Flying Pussyf...
Offline
Posted 10/16/14

jose2190s wrote:

depends on the type of shitty i feel. it its physical, like being sick, i pop an advil or two and try to sleep it off. however, if I'm in a mood, i usually try to be alone and do things i like (music, photoshop, CR or netflix). ill game here and there, but i won't do anything that will cause me irritation (I'm looking at you LoL)


(Wait ur looking at me?) why did I put that in parenthesis. Wait why am I asking myself?
4131 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / The Flying Pussyf...
Offline
Posted 10/16/14

dustymonster wrote:

I thought this forum was "what do you feel like when you shit". I oughta read before I click. Well, when I feel like shit I just shut off the world with some headphones and watch some anime


Omg!!!u made me laugh out loud in the dark like a creeper. That is soo funny. imagine the responses!! Lol
"I feel relief" "I think of butter toast"
4131 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / The Flying Pussyf...
Offline
Posted 10/16/14

rijn_utagawa wrote:

GYM.
Go to the gym!
Workout!
Do it now!
NOW!


I did some exercise it did help.
4131 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / The Flying Pussyf...
Offline
Posted 10/16/14

rijn_utagawa wrote:

(or you could...)
Masturbate!
Mastyrbate!
MMmmasturbate!
Do it now.


I find that makes me more sleepy lol.
4131 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / The Flying Pussyf...
Offline
Posted 10/16/14

-Paul- wrote:

get cat, hug it.


I like hugs I don't have a cat... I want someone who would hug me for 10mins.
4131 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / The Flying Pussyf...
Offline
Posted 10/16/14

Little_Linc wrote:

Nico Robin Laughs.


I looked that up and watched the first video. I actually laughed. It was very cute.
1327 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / The Netherlands
Offline
Posted 10/16/14
Drink mouth wash
Fyk0 
21929 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Winland
Offline
Posted 10/16/14
Spend time with a good friend, or if I'm alone by drinking beer while listening death metal and playing games to get my mind away. Or just watch some good anime
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  Next  Last
You must be logged in to post.