First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  Next  Last
The Sword Art Online Effect
63290 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / With Lucina
Offline
Posted 10/25/14

AnimeKami wrote:
Congratulations Bro! I am very happy for you and Lucina. It is yours btw, no NTR, nothing 100% rito2ru... 50% rito2ru, 50% Lucina. Your baby will have my blessing.

Now, do still want to hit me?



Damn it AK, you got me, well played.

9654 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Originally New Yo...
Offline
Posted 10/25/14
Yeah I liked a lot of the older Anime as well I watched Cowboy Bebop and a few others I can't remember and thought they were awesome on par with anything today.
103971 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / This Dying World
Offline
Posted 10/25/14 , edited 10/25/14

Rito2Ru wrote:


AnimeKami wrote:
Congratulations Bro! I am very happy for you and Lucina. It is yours btw, no NTR, nothing 100% rito2ru... 50% rito2ru, 50% Lucina. Your baby will have my blessing.

Now, do still want to hit me?



Damn it AK, you got me, well played.



I take it that... I am the Godfather. Correct?
9654 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Originally New Yo...
Offline
Posted 10/25/14

SAO has its moments you just got to look for them lol.
8733 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / MI
Offline
Posted 10/25/14 , edited 10/25/14

stanton2479 wrote:


SAO has its moments you just got to look for them lol.


Ill tell you what i told someone else,

On crunchyroll you have to either remove transparency or upload the gifs to an image hosting site like imgur.com first or else they will look all screwed up like that. Just FYI.


Also, you have to pre-crop your avatar to 150x150 as well or else it will be messed up like yours is.
9654 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Originally New Yo...
Offline
Posted 10/25/14

ThisWasATriumph wrote:


stanton2479 wrote:


SAO has its moments you just got to look for them lol.


Ill tell you what i told someone else,

On crunchyroll you have to either remove transparency or upload the gifs to an image hosting site like imgur.com first or else they will look all screwed up like that. Just FYI.


Also, you have to pre-crop your avatar to 150x150 as well or else it will be messed up like yours is.


Dude your a life savor I have felt stupid this whole time not knowing what I was doing wrong thanks bro
20213 cr points
Send Message: Send PM GB Post
36 / M / Georgia, USA
Offline
Posted 10/25/14
Magical Warfare was ok. I doubt I'd watch it again, but I don't regret watching it in the first place and I certainly don't hate it.

And people who compare SAO and LH are idiots. They have maybe one point of commonality, and they barely have that. It's like trying to compare Star Trek and NCIS. You can try to compare them to show how one's better than the other, but you only make yourself look foolish doing so. They're different shows, and different genres.

And to be clear, I like both SAO and LH. And Star Trek and NCIS.
3281 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / Cali
Online
Posted 10/25/14
I don't have anything against SAO (in fact I enjoy it just about as much as any other average fan), but I kinda wish people would appreciate its sister series, Accel World, as much as they do for SAO. I dunno, that's just my two cents
4571 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M
Offline
Posted 10/26/14

CelticMutt wrote:

Magical Warfare was ok. I doubt I'd watch it again, but I don't regret watching it in the first place and I certainly don't hate it.

And people who compare SAO and LH are idiots. They have maybe one point of commonality, and they barely have that. It's like trying to compare Star Trek and NCIS. You can try to compare them to show how one's better than the other, but you only make yourself look foolish doing so. They're different shows, and different genres.

And to be clear, I like both SAO and LH. And Star Trek and NCIS.


So you're telling me that both Star Trek and NCIS have the same basic theme? LH and SAO are both about being stuck in game, they just do so differently. There are so many similarities I don't know how you can possibly think they aren't similar.
47860 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M
Offline
Posted 10/26/14
See here and here.
16569 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M
Offline
Posted 10/26/14
1. A lot of people try and be different about their tastes, almost hipster-like, so naturally a popular show would have to have shit talked about it.
2. The more popular a show is, the more people will offer their opinions on it, negative or positive.
63290 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / With Lucina
Offline
Posted 10/26/14

AnimeKami wrote:

I take it that... I am the Godfather. Correct?


lol fine
81337 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Inside Lorreen's...
Offline
Posted 10/26/14 , edited 10/26/14
27100 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M
Offline
Posted 10/26/14
The series isn't even that bad. It isn't GREAT by any means, but the amount of hate it gets seems disproportionate to the actual quality of the show. I like the series. It is fun and has some very intense moments in them (dat Death Gun battle...) The characters can be interesting, and when the series is good, it is good. There are still a lot of problems with the series (fanservice for no reason, odd story choices that are not always that great, and some pacing issues in the first series) but I like the fun a lot, and the LNs did explain a bit more that not all the characters annoy me.
24251 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M
Offline
Posted 10/26/14


Glad this pic can't be used for good stuff like FMA and HxH. There are some anime who's hype can't be disputed.
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  Next  Last
You must be logged in to post.