First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
Did you ever happened to be called a Pervert?
10917 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Under someone bed!
Offline
Posted 2/2/08
I have... by my parent.

I was talking to my friend. He told me to go on certain website. I went on and nothing, it just froze my computer. So I restarted my computer and when I click on the internet... BOOM!! PORN VIRUS! Worst thing is that my parents was outside my room and saw all those porn coming on. My parent came rushing in and start to yell at me calling me a pervert. I was only 10 when that happen...
Posted 2/2/08
haha yes.
1214 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / Vancouver,BC,Cana...
Offline
Posted 2/2/08
lol yeah ive been smacked it wasnt my fault this girls were like messing around and one was wearing a really low top I MEAN A REALLY LOW TOP and uhhhh well her thing popped out and i looked only cause i hear commotion and i got smacked so hard and got called a pervert ..... it wasnt my fault
3123 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / next to 手越祐也!
Offline
Posted 2/2/08
LOL, yeah. >_<"

Only my friends and my cousin calls me a pervert. But it's never been some stranger or else that'd be weird. XD;
8674 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / M / Central Europe.
Offline
Posted 2/2/08

ryu_asukai wrote:

lol yeah ive been smacked it wasnt my fault this girls were like messing around and one was wearing a really low top I MEAN A REALLY LOW TOP and uhhhh well her thing popped out and i looked only cause i hear commotion and i got smacked so hard and got called a pervert ..... it wasnt my fault


Seems Like a Love Hina situation
50147 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Phatuum Thani, Th...
Offline
Posted 2/2/08
My friend was on a porn site at school (he isnt too bright)
and after a few minutes he noticed that a teacher was behind him.
"hey, whatsup?"
"What the hell are you doing?"
"it..um.. it just like... poped up.. y'know! a like... pop up"

unfortunately this was too stupid to make up

the teacher didnt call him a perv, but the librarian did XD
Posted 2/2/08

narutocall32 wrote:

Well not,a boy can be handsome and perveted,very perveted,and look up for going further than romance,girls never do that,I mean we boys we have to communicate with girls,even if we are handsome,girls still ignore us.I have a problem I`m a shy guy,noooooooooooooooooooooooooooo!!!!!


Hey , some girls are willing to go further . Some girls are the ones communicating the guys . Hmmm ... maybe because you`re good looking that`s why girls think ' He might be a jerk .... blah blah blah . ' Anyway be yourself . That`s pretty much all you can do .
Posted 2/2/08
I have lots of time, but only by friends when they're messing about X)


demo_Animation wrote:

My friend was on a porn site at school (he isnt too bright)
and after a few minutes he noticed that a teacher was behind him.
"hey, whatsup?"
"What the hell are you doing?"
"it..um.. it just like... poped up.. y'know! a like... pop up"

unfortunately this was too stupid to make up

the teacher didnt call him a perv, but the librarian did XD


^ XD I just actually laughed out loud X)
22382 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / M / Cliff of Hope
Offline
Posted 2/2/08
Hm...... I have my friend was passing a note and it accidently come to me inside it said " you're a pervert" when I ask her she said it was for someone else
2498 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / Michigan.
Offline
Posted 2/2/08
LMAO all the time.
but it's because i am.
my mind is in the gutter 86.4% of the time. :DD
8000 cr points
Send Message: Send PM GB Post
74 / M / california
Offline
Posted 2/2/08
no but people probably thought about it because some girl saw me reading love hina manga at school and she was like omg... (most embarasing moment in my life)
50147 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Phatuum Thani, Th...
Offline
Posted 2/2/08
one time my friend had a party, and we invited our entire class, so we were all in one room
his little sis and her friends were there too
about(Grade 6 - 11)
and he wants to have "the other" kind of fun and puts on DOA extreme beach volleyball
(but since he has it pirated,,, its been tampered with and all the girls aare missing their bikinis [they're naked and exposed for you slow ones out there]...)
talk about the biggest WTF fest of the year
he plays against a 6th grader, and half the guys are too smashed to care and all the girls are just speechless
(i was in the corner trying my best not to burst out laughing. .... )
then while he's busy playing, his mom walks in the room, and everyone goes silent. he looks over his shoulder and sees his mom
(changes the channel, and watches like nothing ever happened)
his mom glares at him and shouts at him in thai which kinda went smthn like
"YOK YOU SICK PERVERTED F***!!!"
and left
his dad comes in and they continue playing like nthn happened
(GOD I MISS THAILAND LOL)
8674 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / M / Central Europe.
Offline
Posted 2/2/08

krnsoldierofGod wrote:

no but people probably thought about it because some girl saw me reading love hina manga at school and she was like omg... (most embarasing moment in my life)


That happened with my sister
7669 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Look up.
Offline
Posted 2/2/08
I've been called a pervert for saying things that sound perverted but actually mean something literally.
1535 cr points
Send Message: Send PM GB Post
48
Offline
Posted 2/2/08
Yeah.
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.