Remove this ad
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
Did you ever happened to be called a Pervert?
Posted 2/2/08
i get called a pervert everyday..
hahahha by my friends who actually are more perverted than me
LMAO!
Posted 2/2/08
yes..lol..
tho im really not one tho!..lol
8674 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / M / Central Europe.
Offline
Posted 2/2/08
My mate was called pervet,for liking girls more
21823 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / Where I am is whe...
Offline
Posted 2/2/08
Many times.
And I deserved it every single time, save one.
8674 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / M / Central Europe.
Offline
Posted 2/2/08

Condensation_Appreciation wrote:

Many times.
And I deserved it every single time, save one.


and why is that?
443 cr points
Send Message: Send PM GB Post
73 / M / PiLiPiNaS
Offline
Posted 2/2/08
my name is pervert
Posted 2/2/08
this is getting pointless...
Posted 2/2/08
I'm never called pervert... Everyone knows I don't... and they say theres no point searching in your computer for porn cuz u obviously don't have any ^_^;;
12053 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Cassiopeia conste...
Offline
Posted 2/2/08
yes.,..,even thoiugh i'm not.,.,.the one who called me that was the pervert.,.,not me.,.
8674 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / M / Central Europe.
Offline
Posted 2/2/08

-PoLLuX- wrote:

I'm never called pervert... Everyone knows I don't... and they say theres no point searching in your computer for porn cuz u obviously don't have any ^_^;;


I didn`t got your point at all
Posted 2/2/08

narutocall32 wrote:


-PoLLuX- wrote:

I'm never called pervert... Everyone knows I don't... and they say theres no point searching in your computer for porn cuz u obviously don't have any ^_^;;


I didn`t got your point at all


Like my friends always look in ppls laptops for porn but they dont bother with mine
3670 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / City of Devils
Offline
Posted 2/2/08
yeap most of the time cause i watch porns but my immature friends doesnt so they call me a pervert all the time
18071 cr points
Send Message: Send PM GB Post
no permanent addr...
Offline
Posted 2/2/08
being called a perver for me is not a big deal...
8674 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / M / Central Europe.
Offline
Posted 2/2/08
Ths topic is geting boring,it`s missing the essence
1706 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / USA
Offline
Posted 2/2/08
Lol haha... my life is being called a pervert. I don't do anything bad or perverse in public, just say things that make people giggle and say "you're a pervert for thinking that!" I sometimes manage to repress it. But yeah, I'm definitely a perv, and people don't hesitate to tell me so. But you know what? I don't mind, there's worse things to be, after all.
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.