First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
Post Reply Takamiya Nasuno Desu Anticipation and Discussion
215241 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Anime World
Offline
Posted 5/11/15
An eagle on a girl's head? There's something I didn't think I'd see this week.
24899 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Bay Area
Online
Posted 5/11/15
Episode 6: The Second Butler Attack

Of course the loli would be the mother. I wouldn't expect any less from the Takamiyas. Lets just save here at the tombstone. And what's up with all these vending machine references?!? LOL
41358 cr points
Send Message: Send PM GB Post
54 / M / East Coast
Offline
Posted 5/11/15
Nasano' mom XD





64886 cr points
Send Message: Send PM GB Post
33 / M / Seattle
Online
Posted 5/18/15
Episode 7

It's off to Takamiyand, a theme park owned by the Takamiya family. And it's a theme park unlike any other theme park with no attractions as Yota puts it.
215241 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Anime World
Offline
Posted 5/18/15
Idk what to think of Ayano tbh. Her presence this week makes it kinda odd with the amusement park..which doesn't seem to have attractions?
24899 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Bay Area
Online
Posted 5/18/15
Episode 7: The End of Butler and Takamiyand

Takamiyand looks like it can use some Amagi Brilliant Park treatment. Of course the Eagle returns lol
64886 cr points
Send Message: Send PM GB Post
33 / M / Seattle
Online
Posted 5/25/15
Episode 8

With summer almost over, it's time for one last trip to the ocean, and it's no day at the beach being asked to go scuba diving and finding some guys in barrels at the bottom. Of course, that eagle is pretty useful all things considered.
215241 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Anime World
Offline
Posted 5/25/15
Lol, I can't believe what they caught with that harpoon.
39186 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M
Offline
Posted 5/25/15
Tank of farts
24899 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Bay Area
Online
Posted 5/25/15
Episode 8: Pina Colada

So that's where her former butlers are. And Ayano sure is something else isn't she?
41358 cr points
Send Message: Send PM GB Post
54 / M / East Coast
Offline
Posted 5/25/15
The Baker Multi Tasks !



The name of the Boat



Yazuka Disposal XD


64886 cr points
Send Message: Send PM GB Post
33 / M / Seattle
Online
Posted 6/1/15
Episode 9

Nasumo fell out of the chopper, but she came away without a scratch. Spilling blood in the ocean won't get her killed, either. So instead, she gets kidnapped.
24899 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Bay Area
Online
Posted 6/1/15
Episode 9: Banana Daiquiri

Nasuno went full Kenny this episode. But she still made it out without a scratch. Wonder how she got out that last one. So many death flags.
215241 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Anime World
Offline
Posted 6/1/15 , edited 6/1/15
That's a shit load of blood this episode
39186 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M
Offline
Posted 6/1/15
This was way out there

Oh my god, you killed Nasuno
First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
You must be logged in to post.