First  Prev  1  2  3  Next  Last
Post Reply Endrance
Moderator
18926 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / ☆The WorLd☆
Offline
Posted 2/12/08
^___^
will endrance show up in the anime??
Member
2377 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / im right behind you
Offline
Posted 2/12/08

saberd0 wrote:


demo_Animation wrote:


saberd0 wrote:

It's not split personalities, they're just twins using the same PC.


lol if you beat the GU games saku tells Haseo that she's just another "side" of bow and how he didnt need her anymore and then she was going to go away, so yeah, it's split personalities.

as for endrance being gay or not...




*ahem* i guess its safe to say that this topic is done ^^


Oh didn't know that. So he has a split personality, but he's actually a boy with a female personality huh. That makes him gay as well.


no hi isnt gay, saku is his big sister side, not just a female side, its like his online support system *LOL* and yeah, seems like elk's character in "the World" version 2 is "endrance" but i have no proof of this...but wouldnt their behavior be proof enough?
Member
2377 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / im right behind you
Offline
Posted 2/12/08

saberd0 wrote:


severedproxy wrote:


saberd0 wrote:


demo_Animation wrote:


saberd0 wrote:

It's not split personalities, they're just twins using the same PC.


lol if you beat the GU games saku tells Haseo that she's just another "side" of bow and how he didnt need her anymore and then she was going to go away, so yeah, it's split personalities.

as for endrance being gay or not...




*ahem* i guess its safe to say that this topic is done ^^


Oh didn't know that. So he has a split personality, but he's actually a boy with a female personality huh. That makes him gay as well.


no hi isnt gay, saku is his big sister side, not just a female side, its like his online support system *LOL* and yeah, seems like elk's character in "the World" version 2 is "endrance" but i have no proof of this...but wouldnt their behavior be proof enough?


Yes it is Elk, at any rate, a guy with an Older sister personality is gay. I mean.. think about it, his gender is still male regardless of personality.


well, you got a point there...a really big point, and how'd ya know endrance was elk? was there a reference somwhere i missed? and do you know who yata is in the previous version of "the World"? usually he shows flashbacks of time's w/ kite's era
Member
2377 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / im right behind you
Offline
Posted 2/12/08

saberd0 wrote:


severedproxy wrote:


saberd0 wrote:


severedproxy wrote:


saberd0 wrote:


demo_Animation wrote:


saberd0 wrote:

It's not split personalities, they're just twins using the same PC.


lol if you beat the GU games saku tells Haseo that she's just another "side" of bow and how he didnt need her anymore and then she was going to go away, so yeah, it's split personalities.

as for endrance being gay or not...




*ahem* i guess its safe to say that this topic is done ^^


Oh didn't know that. So he has a split personality, but he's actually a boy with a female personality huh. That makes him gay as well.


no hi isnt gay, saku is his big sister side, not just a female side, its like his online support system *LOL* and yeah, seems like elk's character in "the World" version 2 is "endrance" but i have no proof of this...but wouldnt their behavior be proof enough?


Yes it is Elk, at any rate, a guy with an Older sister personality is gay. I mean.. think about it, his gender is still male regardless of personality.


well, you got a point there...a really big point, and how'd ya know endrance was elk? was there a reference somwhere i missed? and do you know who yata is in the previous version of "the World"? usually he shows flashbacks of time's w/ kite's era

Just wiki it lol.


oh yeah! forgot bout that...lately the only site i've been opening is crunchyroll, deviantart and ... did i mention crunchyroll, anyway thanks, hehe...and i think the quoted messages are already very long LOL
Moderator
18926 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / ☆The WorLd☆
Offline
Posted 2/13/08
endrace is sooo coool~!!
50278 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Phatuum Thani, Th...
Offline
Posted 2/13/08

severedproxy wrote:


saberd0 wrote:


severedproxy wrote:


saberd0 wrote:


demo_Animation wrote:


saberd0 wrote:

It's not split personalities, they're just twins using the same PC.


lol if you beat the GU games saku tells Haseo that she's just another "side" of bow and how he didnt need her anymore and then she was going to go away, so yeah, it's split personalities.

as for endrance being gay or not...




*ahem* i guess its safe to say that this topic is done ^^


Oh didn't know that. So he has a split personality, but he's actually a boy with a female personality huh. That makes him gay as well.


no hi isnt gay, saku is his big sister side, not just a female side, its like his online support system *LOL* and yeah, seems like elk's character in "the World" version 2 is "endrance" but i have no proof of this...but wouldnt their behavior be proof enough?


Yes it is Elk, at any rate, a guy with an Older sister personality is gay. I mean.. think about it, his gender is still male regardless of personality.


well, you got a point there...a really big point, and how'd ya know endrance was elk? was there a reference somwhere i missed? and do you know who yata is in the previous version of "the World"? usually he shows flashbacks of time's w/ kite's era


Yata is Wisemen right?
Moderator
18926 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / ☆The WorLd☆
Offline
Posted 2/15/08
yah... is he??
Moderator
13715 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Everywhere Yet No...
Offline
Posted 2/15/08
is there a new anime coming out?
Creator
14631 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / A room with a moose
Offline
Posted 2/15/08

dmitrivalentine wrote:

is there a new anime coming out?


maybe the .hack//LINK: Twilight Knights manga has started so maybe there will be a anime of it
Creator
14631 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / A room with a moose
Offline
Posted 2/15/08
btw .hack//LINK: Twilight Knights is set in a new version of the world called The World R:X so haseo and co from the world R:2 wont be in it
Moderator
13715 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Everywhere Yet No...
Offline
Posted 2/15/08
o
Moderator
18926 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / ☆The WorLd☆
Offline
Posted 2/19/08
endraaaaaaaaaaaaaance~!!!
Creator
14631 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / A room with a moose
Offline
Posted 2/20/08

saberd0 wrote:


han3446 wrote:

endraaaaaaaaaaaaaance~!!!


Yelling out his P.C name won't make him appear y'know.


right if you take drugs then shout out his name he might appear
Moderator
18926 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / ☆The WorLd☆
Offline
Posted 2/21/08

tiolee wrote:


saberd0 wrote:


han3446 wrote:

endraaaaaaaaaaaaaance~!!!


Yelling out his P.C name won't make him appear y'know.


right if you take drugs then shout out his name he might appear


haha~! yah think??
Creator
14631 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / A room with a moose
Offline
Posted 2/22/08

han3446 wrote:


tiolee wrote:


saberd0 wrote:


han3446 wrote:

endraaaaaaaaaaaaaance~!!!


Yelling out his P.C name won't make him appear y'know.


right if you take drugs then shout out his name he might appear


haha~! yah think??


maybe not encouriging it though
First  Prev  1  2  3  Next  Last
You must be logged in to post.