First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
Post Reply Guy who Likes girly manga
4349 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / Houston TX
Offline
Posted 1/29/15 , edited 1/29/15
I've got the volumes one 1 - 7 of Nisekoi, as well as 1 & 2 of Kimi ni Todoke. No shame in what you like, as long as you enjoy it. Btw nice list, I'm trying to finish Good Ending as well. Lol

P.S. I think LoveHina was what started my love for romcom's.
30318 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 1/29/15

Gay. jk jk XD I think its kinda cute but I doubt sometimes
9378 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / San Antonio
Offline
Posted 1/29/15
I like shoujo stuff too. I've seen Rose of Versailles and liked it enough to get the fancy boxed dvd set from Righstuf (it was half off at the time). I'm also currently watching Revolutionary Girl Utena, and I've been keeping up with Sailor Moon Crystal. And right and wrong are just words. They don't really mean anything to me.
Posted 1/29/15
And then there are girls who like boyly, guyly, manly manga.
Posted 1/29/15

pandrasb wrote:


severticas wrote:

lol this avi is cute. I've seen pictures of this creature thing sleeping before. Looked adorable.


Kon is a fox spirit Yokai, who is Harutora's familiar(tsukaima)



Embrace the Fluffy
Embrace the Anime


Oky, this avi is gross lol. You shoudn't have over done it. You over did it. You're fired.

33363 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Socal
Offline
Posted 1/29/15

severticas wrote:


pandrasb wrote:


severticas wrote:

lol this avi is cute. I've seen pictures of this creature thing sleeping before. Looked adorable.


Kon is a fox spirit Yokai, who is Harutora's familiar(tsukaima)



Embrace the Fluffy
Embrace the Anime


Oky, this avi is gross lol. You shoudn't have over done it. You over did it. You're fired.



Damn, can I at least get a severance package?
1508 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / M / canada
Offline
Posted 5/23/15
i just got super into kamisama hajimemashita and i have never been into any manga with a female protagonist before and that was this girly
but man its just soooo good so if there are any recommendations for other manga's like this out there please shout some out
12472 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / Utopia
Offline
Posted 5/23/15
no it doesn't
Sogno- 
45684 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 5/23/15

Noodle1Graffiti wrote:

I've got the volumes one 1 - 7 of Nisekoi, as well as 1 & 2 of Kimi ni Todoke. No shame in what you like, as long as you enjoy it. Btw nice list, I'm trying to finish Good Ending as well. Lol

P.S. I think LoveHina was what started my love for romcom's. :D


both Nisekoi and GE are really catered to males though... they may have romance but definitely not the kind that appeals to "girly girls" or whatever

Kimi ni Todoke, now, is very much a shoujo
182 cr points
Send Message: Send PM GB Post
17 / M / The Netherlands
Offline
Posted 5/23/15
No I actually enjoy watching romance anime and reading some romance manga. I havent read much though only kimi todoke and sukkite il na yo. I have watched a lot of romance anime though.
15947 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / Cold and High
Offline
Posted 5/23/15 , edited 5/23/15
No.. Zero No Tsukaima?
and Acchi Kocchi, Plastic Nee-San
Posted 5/23/15
*Looks at manga collection*

Ummm. Its not like I have any
Posted 5/23/15
u can like pink and i wouldn't care

don't some guys like my little pony? that shit is the girliest thing i've ever seen
5064 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / M / United States
Offline
Posted 5/23/15
I don't really read manga, but I watch anime. Usually, I prefer Action/Comedy/Adventure/Romance, but I also like quite a few "Girly" anime. I could care less if I am called weird, it is damn sure better than being normal, I'm not trying to be someone I'm not.
18 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / M
Offline
Posted 5/23/15
Yes, this makes you a very weird guy. I mean, aren't you aware guys are suppose to be manly man, and not subject themselves to such feminine things!

Note: I'm being sarcastic.
First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
You must be logged in to post.