First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
Should Crunchyroll Stream Hentai?
63526 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / Colorado
Offline
Posted 1/18/15 , edited 1/19/15
Hmmmmm if Crunchyroll were to do that I think it would have to be sister site like K-Drama or something where possibly you could add on that sister site to your monthly bill for a discounted price?

I don't think they could run that stuff on the normal site, which is why it would have to be separate sister site.

Though, if there's ever a day when there's an eroge anime that actually has a great story, characters, setting, etc with explicit sex scenes sprinkled in it, then I'd say, "Hell ya! Stream that shit Crucnhyroll!" But I have yet to see an eroge anime yet so until then I don't think they could have straight up hentai on their site. It would have to be a sister site.
19493 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / United States, DE
Offline
Posted 1/18/15
They should make a sister website, and call it "Crunchyroll After Dark"
63526 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / Colorado
Offline
Posted 1/18/15

YayForKittens wrote:

They should make a sister website, and call it "Crunchyroll After Dark" B)


Haha you and me had the same idea.

They could also call the sister site: "Slipperyroll"
19493 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / United States, DE
Offline
Posted 1/18/15

LoomyTheBrew wrote:

Haha you and me had the same idea.

They could also call the sister site: "Slipperyroll"


Haha yeah I noticed that right after I posted. x)

They could also call it "Spicyroll" , oh the possibilities.

453 cr points
Send Message: Send PM GB Post
39 / M
Offline
Posted 1/18/15
unless on special download content threated.special for member only..me in !!!..
Posted 1/18/15

rcsatcrunchyroll wrote:

The appeal of hentai anime escapes me. It has shite production values (unlike most eroge, in my experience), and it is only a drop in the bucket compared to, say, the absolutely massive doujin manga market. ... So, no, no need for CR to stream that, IMO. It'd be like McDonald's offering only their old fries when you can easily see hot, fresh ones popping out of a different window across the way.


It's animated? I'm pretty sure the only reason anyone remembers the School Days VN was because it was entirely animated.
18278 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Argentina
Offline
Posted 1/18/15
No, please just not.

8077 cr points
Send Message: Send PM GB Post
17 / M / Playing Joust
Offline
Posted 1/19/15
Ecchi is good enough, if you wanna watch Hentai then Ctrl-Shift-N and go onto some other website
10808 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / in my office
Offline
Posted 1/19/15
I want to say yes because I like hentai, but then crunchyroll would be not crunchyroll anymore to say the least so no
13496 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Scotland
Offline
Posted 1/19/15
Yes but maybe not on the main site. I think it would be better to put a small link to an 18+ version of crunchyroll where hentai and uncensored 18+ anime are streamed.
56926 cr points
Send Message: Send PM GB Post
36 / M / Planet Sanno
Online
Posted 1/19/15

PeripheralVisionary wrote:
I'm pretty sure the only reason anyone remembers the School Days VN was because it was entirely animated.


(Hmm. Do I mention the car crash of a plot that people keep talking about to this day?)
8345 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / UK
Offline
Posted 1/20/15
Brilliant idea, however its one I think will die very quickly
Posted 1/20/15
Brb, throwing up.
9200 cr points
Send Message: Send PM GB Post
35 / M
Offline
Posted 1/20/15

LoomyTheBrew wrote:

Though, if there's ever a day when there's an eroge anime that actually has a great story, characters, setting, etc with explicit sex scenes sprinkled in it, then I'd say, "Hell ya! Stream that shit Crucnhyroll!" But I have yet to see an eroge anime yet so until then I don't think they could have straight up hentai on their site.


This brings up a COMPLETELY legit point.

Having watched anime since Georg Washington was just a twinkle in his father's eye (translation, you peopleact like anything older than 2000 is ANCIENT), I can say that in all honesty, I remember a LOT more titles out there (granted it was mainly movies) that were anime that had adult scenes in them, but were still acceptable enough to be mainstream. Case and point: Kite, Mezzo....

Even when it comes to straight up nudity, it felt less like fanservice back in the day, and more plot oriented, yet we saw more. Now, it's rare, and if it is there, it's censored, and it's also incredibly gratuitous in most cases....
11021 cr points
Send Message: Send PM GB Post
41 / M / Canada
Offline
Posted 1/20/15
There are so many good hentai sites out there already to go to. I agree with DarksirenxX that Crunchyroll would not be what it is if it included hentai.
First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
You must be logged in to post.