First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
Post Reply Have you ever worn a Hawaiian shirt?
7420 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 2/12/16
Yes.

The office I work in occasionally does Hawaiian shirt days.
Posted 2/12/16
HAHA those shirts are funny
97968 cr points
Send Message: Send PM GB Post
68 / M / Columbia, MO
Offline
Posted 2/12/16
Yes, even own a few.
Posted 2/13/16
Sometimes because my uncle really likes Hawaiian shirts for some reason and sometimes buys me one.
6774 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M
Offline
Posted 2/13/16
my dad did for a while.. -face palm-
Cuban 
627 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18 / M / Miami, FL
Offline
Posted 2/13/16
Nope
2380 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / NY
Offline
Posted 2/13/16
There was a short time in middle school where I wore similarly styled crap, with somebody's idea of art of like dragons and weird shit like that.

I can't remember where the hell my mom bought those. lol
Posted 2/13/16
Yes, but only because my hipster friends & I had a (and yes, it was my wonderful idea) Hawaiian shirt, Steaks & NFL Greatest Plays Party. Which is exactly what it sounds like. We all wore Hawaiian shirts, grilled steaks & watched this old VHS tape of NFL' s greatest plays. And drank. The whole point of the party was an excuse to eat steak & get 10 levels beyond what would be considered socially acceptably drunk.
17170 cr points
Send Message: Send PM GB Post
53 / M
Online
Posted 2/13/16
Yep. Backpacked though Europe in them
48485 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Colorado
Offline
Posted 2/14/16
Yes. Did when I was on a three week vacation at Hawaii, a month after vacation at Hawaii, and while watching H50!
7362 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / Australia
Offline
Posted 2/17/16


hey, it Fluffy!
12161 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / mmmm.... Tea...
Offline
Posted 2/18/16
Yes! They're comfy!
635 cr points
Send Message: Send PM GB Post
17 / M / Dusseldorf, Germany
Offline
Posted 2/18/16
I WANT A HAWAIIAN SHIRT SO BAD YOU DON'T EVEN KNOW
3143 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Virginia
Offline
Posted 2/20/16
No.
10228 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / United Kingdom
Offline
Posted 2/23/16
Not my thing
First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
You must be logged in to post.