First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
[JDrama] Bambino!
377 cr points
Send Message: Send PM GB Post
33 / F
Offline
Posted 7/1/07
i watching BAMBINO episode 8
tell me what do you think
what will happen in the final episode of BAMBINO?
10990 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Kamioosaki, Shina...
Offline
Posted 7/1/07

hayaaaty wrote:

i watching BAMBINO episode 8
tell me what do you think
what will happen in the final episode of BAMBINO?


:lol: it ended last week already..
the guy[Matsumoto] spoke Italian in the ending scene

its awkward since i never saw any other episodes of banbino except the last one
377 cr points
Send Message: Send PM GB Post
33 / F
Offline
Posted 7/1/07
sorry i'm not from japan so i don't know what happened
25858 cr points
Send Message: Send PM GB Post
76 / F / HELL,, -_-
Offline
Posted 8/3/07
i just finished watching it,, and it was good,, haha! xD bambino was a truly grow up in the end,, nice ending,, don't stand still,, hahaha! xD
8031 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / California
Offline
Posted 8/3/07
it was pretty good but really cheesy at parts
25858 cr points
Send Message: Send PM GB Post
76 / F / HELL,, -_-
Offline
Posted 8/13/07
good movie,, haha! xD
152 cr points
Send Message: Send PM GB Post
45 / F
Offline
Posted 8/16/07
I just finished watching Bambino and I quite liked it. Made me crave pasta like crazy though!

Matsumoto Jun is all glowing, eager and teary in this one though and surprisingly, there is no real love interest in this drama even though it's got a couple of pretty female leads.

However, I just have to say this ... all the Japanese actors' Italian was abysmal! I was cringing when they bellowed out their incomprehensible, garbled & wrongly-pronounced Italian. I think the only word they got right was "Bambino" ... but how bad would it be if you could not even pronounced the title of the drama you are in eh?

Still, if you love food and Jun-kun, then this movie would be a nice anti-pasto to something meatier since there are only 11 episodes.
Posted 8/16/07
maybe i didn't give it a chance? i saw the first few episodes and it was quite boring, so i didn't finish watching it.
Posted 8/17/07
i agree, it was kinda boring, but it deserved to be watched
there is a 2nd season?
11560 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / here....Matsujun...
Offline
Posted 12/22/07
tis drama makes me hungry!!!!
hungry for MATSUJUN
not only the food....
222 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / Philippines
Offline
Posted 1/14/08
it's not boring at all.. this series made me realize a whole lot of things about restaurants.. and yes, it made me crave for pastas even more than how i used to like them.. and matsu-jun is sooo hot!! hehehehe.. XD
31911 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / California
Offline
Posted 1/14/08

imanuraisha wrote:

tis drama makes me hungry!!!!
hungry for MATSUJUN
not only the food....


LOL....I didn't like Bambino too much...but I did like Jun Matsumoto!!! Haha
626 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F
Offline
Posted 1/15/08
i'm planning 2 watch this just for Jun ^_^
<3 him!
1090 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / F
Offline
Posted 1/15/08
I watched it a week ago~~~ I loved the cooking, and the atmosphere in the kitchen it was soo intense!! Made me wana go cook up some yummy pasta!

Jun's acting was pretty impressive here as well.. although i didn't like his character that much
364 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / F
Offline
Posted 1/15/08
It's an Ok drama. I watched it for matsujun and it turned to be interesting. But never watch it when you're hungry. i needed to prepare pasta before watching it.

This drama is about motivation....dreams...and....cooking. there is no love story in it but it's good.
First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
You must be logged in to post.