First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
Post Reply Anime yourself ~
17083 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F
Offline
Posted 3/24/15
I actually used this to create my avatar I don't actually have dreads, but that was the style that best represented the length and shape of my hair. It's also not purple, yet, but I'm planning on it being so as soon as I have some extra money and spare time!

59828 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / Colorado Springs, Co
Offline
Posted 3/24/15
I did a couple! I have two very distinct hair styles so I wanted one where I did both!
When I straighten my hair and put it up in a bun, with bangs!


and also!
When I don't straighten my hair and just fro it out, lol. c:


This was really fun to do! Thanks for this! I wanna do everyone I know now, hahaha.
30791 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / Fraxinus
Offline
Posted 3/25/15 , edited 3/25/15


Oh, I wish my hair was that fabulous, but that's the closest we're gonna get.
Vempy 
19086 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / Canada
Offline
Posted 3/25/15


It has my "I am thoroughly unimpressed" face down pat. Lol.
Posted 3/25/15
23055 cr points
Send Message: Send PM GB Post
35 / M / UK
Offline
Posted 3/26/15


Wish I was that skinny.
Posted 3/26/15
30016 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Québec
Offline
Posted 3/26/15
"Edited" the stretches in haha.

19393 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / Lilburn, Georgia
Offline
Posted 3/26/15
Posted 3/27/15


Cuuuute!
Posted 3/28/15
ehhh close enough. Just needs the lip ring :P

(and no I don't have wolf ears lol I wish I did though)

46 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 3/28/15



Looks nothing like me
21 cr points
Send Message: Send PM GB Post
15 / F / Canada
Offline
Posted 3/28/15

Lol I am actually really addicted to making characters now after I made myself
10269 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Hoth
Offline
Posted 3/29/15

joceyforthewin wrote:


Lol I am actually really addicted to making characters now after I made myself


hahah omg, I hear ya! I spent a couple hours making characters when I first discovered the link
5076 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / M / Wonderland
Offline
Posted 3/29/15


Pretty Close Actually Just missing my necklace
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.