First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
The Otakus den
4964 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / Philippines
Offline
Posted 9/21/08
This Guy.................. This Guy...................... Is A..................

9300 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / US Soldier; Guess.
Offline
Posted 9/22/08
Well at least he's got a reason to be obsessed with love hina (being the rewriter and all) and working in his room... but still 16 years of collecting stuff- how much money is that room worth though o_o he has to make a ton of money even w/o paying bills for stuff

*if you read it the reason he doesn't have a big TV is because of all the shit he buys..
124 cr points
Send Message: Send PM GB Post
33 / M
Offline
Posted 9/22/08
adam arnold..not a japanese.. i wana see a japanese otaku room.... im sure ters alot of hentai games and stuff
1839 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / 221B Better-Than-...
Offline
Posted 9/22/08 , edited 9/22/08
OMG...I thought that me and my friend were bad (cos were're like total rabid fangirls) but this guy must not have a life at all to be able to watch all of that anime and read all of that manga. It's kinda sad...

I would love to see what he would do if his house was buring down...
3752 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / Singapore
Offline
Posted 9/22/08

arx7arbalest wrote:

Someone has finally set my new standards for what my room would look like when I grow up. http://www.gomanga.com/news/features_aoi_001.php
This man is my hero


omg...that dude is damn hardcore...but i salute him for being THAT hardcore!!!!!
99 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Australia
Offline
Posted 9/22/08
woah..thats exactly what my room looks like!
well except for all the ecchi items
4015 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Fantasy World♥
Offline
Posted 9/22/08
is like wow! a museum...but that's kinda of too much for me haha. i will go like @x@
775 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F
Offline
Posted 9/22/08
he should have his room preserved for some anime museum or something. i hope for his sake that he has a girlfriend. and that this girlfriend is not a kid who likes anime too. if that happens, someone call the psychiatric clinic!
2414 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Philippines
Offline
Posted 9/22/08
wah!!!!! it hurts!!!! so much stuff... just imagine that guy would have been rich if he hadn't bought all this stuff......
5384 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / ふぃりぴん!
Offline
Posted 9/22/08
Wow. I wish I had a room like him, although much organized and has plenty of shelves and cases.
4552 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 9/22/08
Crazy bastard!
4837 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Philippines
Offline
Posted 9/22/08
YEAH!!! THATS THE OTAKU DEN!!! mine are only posters of anime and gundam but no manga T_T
2035 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 9/22/08 , edited 9/22/08
lol hey mb hes got alot of money that his "portion" of his income is like $1k as he earns like 100k per month ??
funny how ppl's the first assumption is he got no life and havent got laid (not that i know the guy, and as a jealous anime fan, is also the first thing come up in my mind). XD
Posted 9/22/08
that musta costed a shit load a money! he must have no life other than anime. its kinda sad
1072 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / What? Why do you...
Offline
Posted 9/22/08

Deceptive_Cadence wrote:

he probably brings the sketchy van too all the cons, lures in the 13 yr old cosplayers with inuyasha action figures....

...How old was this guy anyway? My money's on 30+. Damn Loliphiles


Lets do some math... He said he got the drivers license in 1997. Lets say he was 16. It's been 11 years since then. If he was at least 16 then he's 29+ now... Pretty close
First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
You must be logged in to post.