WEEKEND TICKETS GOING FAST!

PRICES GO UP AT THE GATE

PURCHASE TICKET
First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
Post Reply Anything u wanna say~! =D
4245 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Ueda land
Offline
Posted 2/11/08
watch us post ur pic on this group^^ U no we do hav ur pic in our comp^^
Posted 2/11/08
lol u no i can jus delete them off the group rih? -.o
Member
674 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / USA CA LA KT
Offline
Posted 2/11/08
That sound kinda mean
Posted 2/11/08
i no T__T
its mean to post pics of me w/o me knowing about it >__>
[dont ruin what that ^ sentence or i'll terrorize ur hair >=] ]
Member
674 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / USA CA LA KT
Offline
Posted 2/12/08
LOl u a more scary Xp
Member
431 cr points
Send Message: Send PM GB Post
35 / M
Offline
Posted 2/12/08
wow the picture at hOnger isnt that bad =D
4245 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Ueda land
Offline
Posted 2/12/08
I NO!!!! xP
Member
431 cr points
Send Message: Send PM GB Post
35 / M
Offline
Posted 2/12/08
lol xD too bad theres no pic of him staying still >.<
Member
70098 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Wa Wa Land
Offline
Posted 2/22/08
do you hair spray after wax?
Posted 2/22/08
yep. freeze spray always after or else ur hair might flop down if u have heavy, thick hair.
for lighter hair/ thinner hairspray is optional to give it a bit of volume
Member
431 cr points
Send Message: Send PM GB Post
35 / M
Offline
Posted 2/28/08
wah,,, i cant decide whether i should cut or not cut mai hair >.< i try to style mai hair with all the gatsby stuff but going no where =,- so i was thinking about cutting mai hair so that maybe it could look better to style wit short hair .... but thinking that cutting mai hair is too much of a risk =,= slow hair growth man...
Member
2424 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M
Offline
Posted 2/28/08
what's the length your hair sitting at now? also how short do you want your hair? do you have a style after your hair gets cut? do you really wanna cut it? yada yada yada the list goes on and on... but over all the decision is yours keep in mind of what you're going to do once it's cut and what you're doing now to your hair and do you like it now. simple questions once cut it's harder to grow, so i'd say cut only the layers you dont want that that entirely depends on your length and what your current style is. hope these help you in your decision making.
1625 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Not here.
Offline
Posted 2/29/08
IMMA IGNORE ALL THE COMMENTS AND SAY
YAY!! =D
Posted 3/1/08
its easier to style if u have layers so u might want to geit relayered. i do that every 2 months and i jus dont cut the bangs or bak so it looks like i didnt hava cut but i did
First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
You must be logged in to post.