First  Prev  60  61  62  63  64  65  66  67  68  69  70  71  72  73  74  75  76  Next  Last
Male Japanese/Korean Stars Who Look Like Girls
1225 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / Destiny Islands. X3
Offline
Posted 6/8/09

blackrainbowbunny wrote:


aishi07 wrote:


.HER. i mean. HIM. XD Taiga [even his name's girl-ish. XD] Kyomoto. XD a Johnny's Jr. XDD
.he's soooo pretty. XDDD *but me ish so inlove wif him. XDD* its an old picture tho. XD
.he used to sound like a girl too. XD but he looks like a guy and sounds like it too now. XDD


WAHHHHH!
That picture killed me. XD so adorable!


.he is..! isnt he..?!? ♥

.oh taiga~! ♥ ♥

XDDD ♥ ♥
5800 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 6/8/09
i think its cuze theyre cute........i dont know cuze i'm not into these kinds of stuff

5800 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 6/8/09

andi_crunchylove wrote:

Jin Akanishi :D


jin looks really manly now....i think before he was cute
341 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / California
Offline
Posted 6/10/09
they are grls haha lol
188 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / M / woRld of lOvE ♥♥♥
Offline
Posted 6/10/09
.. i cant harDly think!!!
188 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / M / woRld of lOvE ♥♥♥
Offline
Posted 6/10/09

aishi07 wrote:


blackrainbowbunny wrote:


aishi07 wrote:


.HER. i mean. HIM. XD Taiga [even his name's girl-ish. XD] Kyomoto. XD a Johnny's Jr. XDD
.he's soooo pretty. XDDD *but me ish so inlove wif him. XDD* its an old picture tho. XD
.he used to sound like a girl too. XD but he looks like a guy and sounds like it too now. XDD


WAHHHHH!
That picture killed me. XD so adorable!


.he is..! isnt he..?!? ♥

.oh taiga~! ♥ ♥

XDDD ♥ ♥




i really thought that he is a gurL.... lOl ^__^
24 cr points
Send Message: Send PM GB Post
74 / F
Offline
Posted 6/11/09
page 69 !
sorry.. just a habit.
yeah, i get you'se. but then i can tell the different . hehe ~
1225 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / Destiny Islands. X3
Offline
Posted 6/11/09



.at first i thought he was too. XD but he's in johnny's so.... XDD but i think he's so pretty as a girl, and really cute as a boy. XDD ♥ i luf him shooo much. XDD cos his voice is nice. X3 i love it when he sings and dances. XD he sounds more like a guy now. and looks [a bit] like one too. XDD ♥
10439 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / 地獄の鳥居前に...
Offline
Posted 6/11/09
I look like a girl myself, so I can totally understand them! And I enjoy looking at pretty guys like them too because I know we are all in the same boat! But I'm definitely not gay thanks! Anyway, just to list some:

Let's start with the Japanese!

Yura-sama from Dacco (ex Psycho le Cemu drummer)


Aya from MixSpeaker's Inc. (ex Psycho le Cemu guitar)


Kaya
Yeah, he's gay but it's none of my business :/

Gackt

And many more that was previously mentioned by other users.

Next let's move on to Koreans!
Lee JoonGi (I must mention him first, because he is my hyung! :])


Kim Jae Joong Hero of Tohoshinki/ Dong Bang Shin Gi (He's my girl's favourite guy... T.T)


Kim Hee Chul of Super Junior
lol, he was even chased out of the boys' toilet before!

Ok, Taiwanese! Although I don't know many guys who looks like girls in the circle...


Mmm, I guess that should be all for now, sorry for the long post! Just wanted to share some of those pretty male Asians that wasn't mentioned before in this thread.
48439 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Boredom Wonderland
Offline
Posted 6/11/09
they r looooooooooooooooooooooooooooot....
48439 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Boredom Wonderland
Offline
Posted 6/11/09

g3LO_pOT wrote:


aishi07 wrote:


blackrainbowbunny wrote:


aishi07 wrote:


.HER. i mean. HIM. XD Taiga [even his name's girl-ish. XD] Kyomoto. XD a Johnny's Jr. XDD
.he's soooo pretty. XDDD *but me ish so inlove wif him. XDD* its an old picture tho. XD
.he used to sound like a girl too. XD but he looks like a guy and sounds like it too now. XDD


WAHHHHH!
That picture killed me. XD so adorable!


.he is..! isnt he..?!? ♥

.oh taiga~! ♥ ♥

XDDD ♥ ♥




i really thought that he is a gurL.... lOl ^__^



he look like kids for me....
so unmature
may b look like guy when he mature...
291 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / philippines
Offline
Posted 6/12/09
japanese-koike teppei...
korean-heechul of super junior.....
6167 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / 222 33 22 88
Offline
Posted 6/12/09
Heechul [okay.. this is bound to be posted.. ^^]
20779 cr points
Send Message: Send PM GB Post
JUNs "Funny Place"
Offline
Posted 6/12/09


Uruha [the GazettE]
170 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / australia
Offline
Posted 6/17/09
i think dong hae look like a cute girl sometimes.. ^^ maybe because he is too cute ^^

First  Prev  60  61  62  63  64  65  66  67  68  69  70  71  72  73  74  75  76  Next  Last
You must be logged in to post.