First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
Post Reply Post Your Car Pictures Here!
246 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Here and there bu...
Offline
Posted 2/28/08


that's my babe lol
2089 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / England
Offline
Posted 2/28/08
Along with my ford capri mk2 I have this baby.







Here is a description
Manual 5 speed, Coupe, Petrol, Yellow,
It's a track car, it has a TVR V8 engine professionally fitted,
fully road legal, Roll cage and harnesses fitted
167 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / Sugoi Lagro , Fai...
Offline
Posted 2/28/08
for those guys who posted their cars here..... is that really yours??? or you guys just........ daydreaming..... haha!! peace out !
169 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / US
Offline
Posted 2/28/08

chiznit wrote:

for those guys who posted their cars here..... is that really yours??? or you guys just........ daydreaming..... haha!! peace out !


haha thats what i thought, some are legit, some are not
65 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / worcester ma
Offline
Posted 2/28/08
2007 subaru wrx. white pearl, STOCK






it is manual... i just wasnt shifting.. hence why my right hand is on the steering wheel
Posted 2/28/08
damn ya'll got some nice cars

1942 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Oklahoma
Offline
Posted 2/28/08

chiznit wrote:

for those guys who posted their cars here..... is that really yours??? or you guys just........ daydreaming..... haha!! peace out !


I'm legit, and seriously, why would I fake about owning an Integra? I could lie about having something much more AWWWWWWWEZOME THAT'S OVER 9000 like this..

Not beefing, just saying. :P

Some of these dudes are lying out the ass.
Ex. Takeshi-san



edit/// Euntaek, +1. I'm loving your Golf.
1263 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Philadelphia
Offline
Posted 2/28/08

euntaek wrote:

damn ya'll got some nice cars



I love Vdubs. You definately need a boser!!
44 cr points
Send Message: Send PM GB Post
33 / M / Manila
Offline
Posted 2/28/08
Here's a preview of my Car!

Guess what it is!

thanks for looking! mabuhay ang Pilipinas!
2089 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / England
Offline
Posted 2/28/08
Hmm I wonder what it is lol.
44 cr points
Send Message: Send PM GB Post
33 / M / Manila
Offline
Posted 2/29/08

evilpen14 wrote:

Hmm I wonder what it is lol.


Here it is

121 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / klang, M'sia
Offline
Posted 2/29/08
i'm gonna buy a FD someday, spotted one the other day for RM80k (Malaysia money). but since i failed driving test and i'm just an college student all i can do is just look at 1.


30114 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / M / Tokyo, Japan
Offline
Posted 2/29/08
i assure you my pics are real and your gonna be seeing more pics of it when i get to Japan
167 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / Sugoi Lagro , Fai...
Offline
Posted 2/29/08

revolutionofone wrote:


chiznit wrote:

for those guys who posted their cars here..... is that really yours??? or you guys just........ daydreaming..... haha!! peace out !


I'm legit, and seriously, why would I fake about owning an Integra? I could lie about having something much more AWWWWWWWEZOME THAT'S OVER 9000 like this..

Not beefing, just saying. :P

Some of these dudes are lying out the ass.
Ex. Takeshi-san



edit/// Euntaek, +1. I'm loving your Golf.


i feel yah . .. . =)

167 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / Sugoi Lagro , Fai...
Offline
Posted 2/29/08

NEW_EDGE wrote:


chiznit wrote:

for those guys who posted their cars here..... is that really yours??? or you guys just........ daydreaming..... haha!! peace out !


haha thats what i thought, some are legit, some are not


you got that right dude! haha
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.