Created by PhantomGundam
First  Prev  1  2  3  Next  Last
Post Reply Have you eaten dog or cat food before?
51110 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / M
Offline
Posted 8/2/15

Irishsushi wrote:

Apparently my sister used to give them to me and tell me they were coco puffs. So yes I have, but not because I wanted to lol


Did you like those "coco puffs" she gave you?
4315 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / Arizona
Offline
Posted 8/2/15

PhantomGundam wrote:


Irishsushi wrote:

Apparently my sister used to give them to me and tell me they were coco puffs. So yes I have, but not because I wanted to lol


Did you like those "coco puffs" she gave you?


I dont know man, I don't have a dog food craving so I'm going to assume no.
Posted 8/2/15

Irishsushi wrote:

Apparently my sister used to give them to me and tell me they were coco puffs. So yes I have, but not because I wanted to lol



lmao, early life lessons there.
24558 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / Ikemen next door
Offline
Posted 8/3/15
maybe. I don't know. hahaha
27150 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / M / Tokyo/Seoul Bound
Offline
Posted 8/3/15
Nah I haven't but tbh I'm really curious so if I lost in a bet and I had to do it I would try.
517 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / M / Los Angeles
Offline
Posted 6/25/16
Yeah lost a bet and hat to eat a small handful of kibble.
13575 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / Australia
Offline
Posted 6/25/16
lol wut, yuck no.
Posted 6/25/16
I'm thankful for not having to. (Excel lmfao)
1642 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Narnia
Offline
Posted 6/25/16
Goodness, no >.<
First  Prev  1  2  3  Next  Last
You must be logged in to post.