First  Prev  1  2  3  Next  Last
Post Reply have you ever had a cavity before?
27140 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / M / Tokyo/Seoul Bound
Offline
Posted 8/14/15
Yes... it hurts
41947 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / an utter mess
Offline
Posted 8/14/15 , edited 8/14/15
Multiple. The perils of chowing candy and sweets like a motherfucker.
Dentists lately will even fill "micro cavities" they think you have smh, to try and rip you off, tho.



Do they NOT earn enough money?
Posted 8/14/15
I cant remember
1347 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / M / Ohio
Offline
Posted 8/15/15
Got it drilled m8 before it could develop
19516 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / United States, DE
Offline
Posted 8/15/15
No, and I consider myself pretty lucky. I hope to never get one!
22789 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Michigan
Offline
Posted 8/15/15
Nope
640 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F
Offline
Posted 8/15/15

animegirl2222 wrote:

Multiple. The perils of chowing candy and sweets like a motherfucker.
Dentists lately will even fill "micro cavities" they think you have smh, to try and rip you off, tho.



Do they NOT earn enough money?

what's smh?
41947 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / an utter mess
Offline
Posted 8/15/15

tinyninjakittens wrote:


animegirl2222 wrote:

Multiple. The perils of chowing candy and sweets like a motherfucker.
Dentists lately will even fill "micro cavities" they think you have smh, to try and rip you off, tho.



Do they NOT earn enough money?

what's smh?



UGHHH punctuation error, meant to put a comma b/t have and smh
smh means shaking my head
Posted 8/15/15
Yeah when I was younger.
290 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Canada
Offline
Posted 8/15/15
Too many. Even got a tooth pulled. I didn't feel it.
I fainted when they gave me novacaine.
They waited until I woke up to work.
I kinda wish that they didn't.
Posted 8/15/15
I have one my teeth remove. It feel like having your nose being ripe off. I feel like somebody trying to push your face in and out. When a girl say giving birth is the most painful thing anybody can feel. I laugh a them. Try having your teeth remove. I have bones broken on my harms and legs, I had been hit by a car, I have fall several feet on a stairs. And yet I rater die than let somebody pull my teeth again.
Posted 8/15/15

Player1LFG wrote:

Too many. Even got a tooth pulled. I didn't feel it.
I fainted when they gave me novacaine.
They waited until I woke up to work.
I kinda wish that they didn't.


I have anesthesia or something to no feel pain. They injected me 3 or 4 times with it. And I still feel it full force. Worst psychical pain in my life. I sooner have my bones broken again than go trough that again.
290 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Canada
Offline
Posted 8/15/15

KarenAraragi wrote:


Player1LFG wrote:

Too many. Even got a tooth pulled. I didn't feel it.
I fainted when they gave me novacaine.
They waited until I woke up to work.
I kinda wish that they didn't.


I have anesthesia or something to no feel pain. They injected me 3 or 4 times with it. And I still feel it full force. Worst psychical pain in my life. I sooner have my bones broken again than go trough that again.


I'm sorry it didn't work for you. That only happened once for me when they were drilling.
Was it when you were getting a filling or a tooth pulled?
Posted 8/15/15

Player1LFG wrote:


KarenAraragi wrote:


Player1LFG wrote:

Too many. Even got a tooth pulled. I didn't feel it.
I fainted when they gave me novacaine.
They waited until I woke up to work.
I kinda wish that they didn't.


I have anesthesia or something to no feel pain. They injected me 3 or 4 times with it. And I still feel it full force. Worst psychical pain in my life. I sooner have my bones broken again than go trough that again.


I'm sorry it didn't work for you. That only happened once for me when they were drilling.
Was it when you were getting a filling or a tooth pulled?


Tooth pull. Lasted a very long time. The baster didn't want to go down.
1580 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18 / Shit Orb #3
Offline
Posted 8/15/15
I've only had one so far, and it was a couple of years ago.
First  Prev  1  2  3  Next  Last
You must be logged in to post.