First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
Judging people by their Zodiacs
Posted 8/28/15
Do people legitimately do this?
Judge people on their zodiacs alone?

Like...I hear people legitimately won't date or even be friends with people who have zodiacs that they hear is incompatible with theirs & judge them as a whole person for it lmao

(Its with western zodiacs btw)

Those people are something else.
22653 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / USA
Offline
Posted 8/28/15 , edited 8/28/15
No.

I would need their whole birth chart.

Posted 8/28/15

PrinceJudar wrote:

No.

I would need their whole birth chart.


22126 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / M / USA Pennsylvania
Offline
Posted 8/28/15
There are so many different kinds of people in this world.
22653 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / USA
Offline
Posted 8/28/15 , edited 8/28/15


Lol, you can judge but not entirely. That's why an entire birth chart has contradictions and so does compatibility.
Posted 8/28/15
I love zodiacs and all that crap but I don't believe in any of it.
48423 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / AZ
Offline
Posted 8/28/15 , edited 8/28/15
One of uncles take that stuff seriously.
He would watch this astrologer on TV who talked about the stars and feng shui

27705 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / TX
Offline
Posted 8/28/15
Never meet anyone that judges on zodiacs.
2345 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 8/28/15
I've never heard of anyone judging someone solely based on their Zodiac sign, then again people judge people based on their skin color, sex, so wouldn't doubt there are people out there that do.
5654 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Las Vegas
Offline
Posted 8/28/15 , edited 8/28/15

HuastecoOtaku wrote:

One of uncles take that stuff seriously.
He would watch this astrologer on TV who talked about the stars and feng shui



Haha Walter Mercado!
19493 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / United States, DE
Offline
Posted 8/28/15
I have heard that some people take zodiac signs pretty seriously, but that seems a little extreme ....
Posted 8/28/15 , edited 8/28/15

YayForKittens wrote:

I have heard that some people take zodiac signs pretty seriously, but that seems a little extreme ....

The most that most people like that do is follow stereotypes.

Like, Gemini are two-faced, Aries are always angry & Libras are huge bitches or sumthing.

Either way its dumb.

#StopZodiacDiscrimination
22653 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / USA
Offline
Posted 8/28/15 , edited 8/28/15

YayForKittens wrote:

I have heard that some people take zodiac signs pretty seriously, but that seems a little extreme ....



When you don't bother getting to know someone because of zodiac signs or when you don't consider a relationship over it then yes, you've too far gone, lol.

I never believed in the future telling bogus part of it. 'Daily horoscopes' and stuff, are lolzy.

11505 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 8/28/15
I've seen it. I've literally heard people say "I can't date X because he's a <sign> and you know how /they/ are."

But idk. I don't want to believe that the position of the Earth when I was born suddenly influences my whole life... but the stuff for Leo quite fits me.
22653 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / USA
Offline
Posted 8/28/15 , edited 8/28/15

anzn wrote:

The most that most people do is follow stereotypes.

Like, Gemini are two-faced, Aries are always angry & Libras are huge bitches or sumthing.

Either way its dumb.

#StopZodiacDiscrimination



That's stupid. For one, people have way more than just a sun sign.

Gemini are known for being witty and intelligent most of the time. Libra's usually end up loving to socialize in one way or another and are generally pretty cheerful people to talk to.

Aries, yeah they have hot anger and a bit of a stubborn attitude, but what most don't know is that while they can make great passionate leaders they're often prone to worrying what others think of them. They're honest although it may come off rudely.

There's a lot more to horoscopes than sun signs and silly facebook daily horoscopes.

They're not meant to define people or relationships though, that's why they're often riddled with contradictions the deeper you delve. They can be helpful to recognize potential road blocks and problems but nowhere does it claim to be a Bible.

No relationship is perfect lol, ffs. Besides they're already doing it wrong if they're only looking at the sun sign for compatibility, lmao.
First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
You must be logged in to post.