First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
Post Reply Were You Popular?
21 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / Bandung
Offline
Posted 9/6/15
I was feared and respected due to my imposing frame, disheveled hair, and lazy eye. My friends and I were legends due to shenanigans, but it didn't go to our heads, thankfully.
23413 cr points
Send Message: Send PM GB Post
16 / F / Always my room
Offline
Posted 9/6/15
Nope not all, I enjoy just blending in
Posted 9/6/15
Nope. I don't think I was.
72907 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / Central KY.
Offline
Posted 9/6/15
It didn't come naturally. I had to do a bunch of idiotic things in My awkward attempts to get noticed. So Yeah, I may have ended up being "ACKNOWLEDGED", but never truly Accepted.

Meh.
21876 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 9/6/15
Eh don't think so. I was kind of reserved. Didn't like the drama.
41703 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 9/6/15
Only in elementary school. Hur hur. Really.
11891 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / M / Finland
Offline
Posted 9/6/15 , edited 9/6/15
Definitely not. I've always been good at avoiding attention. There was one point in school when a lot of people knew me but it was far from popularity.
9303 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Australia
Offline
Posted 9/6/15
I was pretty popular as far as i always had friends and girls liked me. I was rarely picked on or made enemies.
I dont think that i was really considered as cool or anything. I wasn't tough or a bad boy or a class clown or anything like that. i was actually quiet and shy.
Guess i was know as being chill and nice. I was def very popular with girls at my second highschool. Guess i was tall and slim with long hair and i was the new guy i guess.
I made friends easy and my back was always covered but i was incredibly shy in school.
8954 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / New York
Offline
Posted 9/7/15
There's no point in being popular
10407 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Dallas
Offline
Posted 9/7/15
No. I had a small circle of friends through out High school. By the end everyone either left or changed.
17394 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / Michigan
Offline
Posted 9/7/15
nope.
1098 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F / California
Offline
Posted 9/7/15
In Junior High I was, but a lot of my friends went to different high schools and that was the end of that...
11095 cr points
Send Message: Send PM GB Post
33
Offline
Posted 9/7/15 , edited 9/7/15
I wasn't popular and neither was anime, so I'm OK with that.
52969 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 9/7/15
In my first high school I was, then I changed school and blaaaah.
754 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / my own little word
Offline
Posted 9/7/15
I was popular. I was on the basketball, track, and tennis team, as well as a community service. I was cool with the jocks (cuz I was one lol) and I was cool with my teachers cuz I'm a big bag of awesome. I was cool with the smart kids because I took honors and AP classes and I was voted class clown because I just a hilarious person with a great personality I was cool with the geeks and socially awkward because I like anime and I'm a nice person. All in all..... High school was a lot of fun ^_^ College was even better haha!
First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
You must be logged in to post.