First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  Next  Last
Worst thing someone ever did to you
16446 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Meh...
Offline
Posted 2/9/08

troythugz wrote:


freakaga1n wrote:


troythugz wrote:

lol...........then don't think of it..........^_^


that's hard sometimes though... but it would be better if we could all just forget the things we wanna forget, ne?...
...

one of my bad experiences with people was on this internet forum thingy where u could give forums a password and just talk about anything in there with someone without worrying about other people reading it... I asked a really personal Q and my buddy e-mailed the page address and password 2 everyone on her buddy list and I was kinda cyberbullied... it hurt... I got my account deleted by request...
...


that sounds bad...........but still why still think of it, if it is hard for u............


I know but there are things that are just... hard 2 forget...
...
1157 cr points
Send Message: Send PM GB Post
33 / M / Bahrain - a small...
Offline
Posted 2/9/08
I love making friends, I dont know why but when it comes to how they treat me, I just dont care.. I guess the feeling of them being my friends is enough for me, tho the thing I hate the most is to be betrayed.

We all make mistakes, but do all of us know how to fix them?
Personally I reach for ppl, and I love saying the word "sorry" cuz it solves most my problems
6367 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / around here
Offline
Posted 2/9/08
ppl ignore me and some ppl who i think r my friends just make fun of me
1962 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / SOS Brigade Clubroom
Offline
Posted 2/9/08
Stole my Manchester United keychain >_> I ignored him for 2 years
4963 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / cebu
Offline
Posted 2/9/08

xmirza wrote:



when my closest friend back stabbed me..i had this girl i liked and i had him as my "BRIDGE" to her..then he suddenly told me that they were already together for some time now.. then we got to an argument and exchanged blows coz' i was so frustrated..then this girl i liked butted in and stopped us then they displayed their affections for each other in front of me and he was like smiling/laughing at me......juz when the girl i liked and i were getting along juz fine then boom.. she's taken by your closest friend..

still pissed about it whenever i think of it...



LOL... that's sad...maybe you should kick him...
Posted 2/9/08
One of my Considered trusted friend hacked my acc for this game o.o
1101 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / My minds~
Offline
Posted 2/9/08
Worst thing...hmm...I was back-stabbed by my friends...And friends are ignore me very often...I always try to say something, but they just talk and talk about themselves and dont care about me XD
And...some "friends" make fun of me most of the time...and sometimes they made a really mean things to me...
And somethimes...when I talk to my friend about something very interesting (for me, obviously XD) she "gently" jump to my speech, because she wants to let me know that she is absolutely not interested....
But...its not so BAD things, you know...I dont care about it...fuck them...
8677 cr points
Send Message: Send PM GB Post
115 / M / Mars
Offline
Posted 2/9/08

freakaga1n wrote:


troythugz wrote:


freakaga1n wrote:


troythugz wrote:

lol...........then don't think of it..........^_^


that's hard sometimes though... but it would be better if we could all just forget the things we wanna forget, ne?...
...

one of my bad experiences with people was on this internet forum thingy where u could give forums a password and just talk about anything in there with someone without worrying about other people reading it... I asked a really personal Q and my buddy e-mailed the page address and password 2 everyone on her buddy list and I was kinda cyberbullied... it hurt... I got my account deleted by request...
...


that sounds bad...........but still why still think of it, if it is hard for u............


I know but there are things that are just... hard 2 forget...
...


lol........why??forgetting is so easy........just don't remember it...^_^
16446 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Meh...
Offline
Posted 2/9/08

troythugz wrote:


freakaga1n wrote:


troythugz wrote:


freakaga1n wrote:


troythugz wrote:

lol...........then don't think of it..........^_^


that's hard sometimes though... but it would be better if we could all just forget the things we wanna forget, ne?...
...

one of my bad experiences with people was on this internet forum thingy where u could give forums a password and just talk about anything in there with someone without worrying about other people reading it... I asked a really personal Q and my buddy e-mailed the page address and password 2 everyone on her buddy list and I was kinda cyberbullied... it hurt... I got my account deleted by request...
...


that sounds bad...........but still why still think of it, if it is hard for u............


I know but there are things that are just... hard 2 forget...
...


lol........why??forgetting is so easy........just don't remember it...^_^


it all kinda comes back 2 u when u log onto the internet...
...
43028 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21
Offline
Posted 2/20/08

xmirza wrote:



when my closest friend back stabbed me..i had this girl i liked and i had him as my "BRIDGE" to her..then he suddenly told me that they were already together for some time now.. then we got to an argument and exchanged blows coz' i was so frustrated..then this girl i liked butted in and stopped us then they displayed their affections for each other in front of me and he was like smiling/laughing at me......juz when the girl i liked and i were getting along juz fine then boom.. she's taken by your closest friend..

still pissed about it whenever i think of it...


man that sucks!!! i dont know wat i would have had done to that "best" friend..probably burn his house down XD jk jk cant really remember anything bad right now
2292 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / F / malaysia/philipin...
Offline
Posted 2/20/08
never...
coz if they do that,surely i'll hit them back!
"what u give u get back"
1391 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Away from Stalkers
Offline
Posted 2/20/08
some boyfriend of my friend did something bad to her and I have to scare the crap out of him in halloween
3065 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / F / Hawaii
Offline
Posted 2/20/08
one of my asshole friends cup a fart and......u know the rest......and yes it suck ass literary
5032 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F / Glasgow
Offline
Posted 2/20/08
being betrayed by a lover or a friend...
31661 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Schlaraffenland
Offline
Posted 2/20/08
take away my comp xD
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  Next  Last
You must be logged in to post.