First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
Asian Men in Music Videos
8834 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Orange County
Offline
Posted 11/27/06
Asian guys in mvs...are in a world of their own. lol. It all depends on your perspective. If you like the "tough guy" look, then you should probably stay away from most asian mvs. Most of them show their cute, sensitive, caring sides (and yes, it may be very feminine).

My personal opinion - i love both. haha. I love DBSK also. Changmin <3 Their balloons video was soo cute with the little kids...but i can see how ppl might think it`s childish or weird or whatever.
2682 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / vWhere we perciee...
Offline
Posted 11/27/06
Hmmm.....I was flipping channels and came upon an asian channel that had the Miss Hong Kong pageant going on...and you look at them at first glance and go...man that's a lotta ladies...then you take a closer look and go...WTH cause they are all guys and some you can see the adams apple..on others it's not as noticeable. I think with the world like it is today...guys really gotta be careful with the chicks they date. >_< I think I am just glad you can tell these are guys on the mv's
5418 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Toronto
Offline
Posted 11/27/06
its just horrible i say...haha well except the really talented ones
683 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / Georgia
Offline
Posted 11/27/06
^ yea i agree with both of u
2682 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / vWhere we perciee...
Offline
Posted 11/27/06
Hahahaha....yeah I know. Well least you couldn't really tell if it was a guy..but still.....*shivers and starts banging his head* Yeah I gotta start thinkin of something else. >_< Um..yeah...mv guys.....I was watching a Japanese one....Think it was se7en or something the rhythm of one of the song was good..but the way the choreography was kinda lame. I think they could of did better.

*edit* the mastering of lip singing their own songs is still not quite there
5418 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Toronto
Offline
Posted 11/27/06
the best is that asian guy from BEP....haha the most successful asian singer in hollywood
2682 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / vWhere we perciee...
Offline
Posted 11/27/06
Hmmm....I don't get how jay chou is all that though..I mean i like some of his songs and whatnot..but I just don't get it. Must be a chick thing er something.
6326 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Hogwarts
Offline
Posted 11/28/06
KATTUN FOREVER..
683 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / Georgia
Offline
Posted 11/28/06
Gakt or whatever his name is to much like a female
1261 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / Inside people who...
Offline
Posted 11/28/06
lol many times i mistaken gackt as a girl
683 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / Georgia
Offline
Posted 11/28/06
AAA main singer looks like a girl but i love that band
309 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Singapore
Offline
Posted 11/30/06
I think that a lot of the Asian men, especially the Japanese, look really efffeminate in the videos. Not that it's a bad thing but Asia really does take the term 'pretty boy' to a whole new level.
683 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / Georgia
Offline
Posted 11/30/06

ce31 wrote:

I think that a lot of the Asian men, especially the Japanese, look really efffeminate in the videos. Not that it's a bad thing but Asia really does take the term 'pretty boy' to a whole new level.



yea i agree with u on that
15944 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 11/30/06

KuRRopT wrote:

God....

I'm sick of those wannabe Azn Gangstars in Music Vids trying to be all hip and shit. (Mostly male)

hmm, like the vid Hey Girl by Hyori Lee
http://www.crunchyroll.com/showmedia?id=999


Haha is that how rap music in Asia is, cuz that was hilarious but I gotta say the girl was hot though
683 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / Georgia
Offline
Posted 12/1/06

logain wrote:


KuRRopT wrote:

God....

I'm sick of those wannabe Azn Gangstars in Music Vids trying to be all hip and shit. (Mostly male)

hmm, like the vid Hey Girl by Hyori Lee
http://www.crunchyroll.com/showmedia?id=999


Haha is that how rap music in Asia is, cuz that was hilarious but I gotta say the girl was hot though


i liked the video
First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
You must be logged in to post.