First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
Post Reply Are you an incel (involuntary celibate)?
42532 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / New Jersey, USA
Offline
Posted 2/13/16 , edited 2/13/16
Let me know if a thread like this one exist or not.
Thanks a bunches.



An incel is an adult who desires romantic or sexual experiences, but has not had any for an extended time (over 6 months) for reasons other than purposely abstaining from them, especially if said person has never had these experiences. Some incels have dated or had relationships, but not had sex.


Incel stands for involuntary celibacy


So, are you an incel or not?

Enjoy!!!
Sogno- 
45766 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 2/13/16
haha i guess so im so happy to have a term to label myself with
42532 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / New Jersey, USA
Offline
Posted 2/13/16

Sogno- wrote:

haha i guess so im so happy to have a term to label myself with


11750 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M
Offline
Posted 2/13/16
i thought i was gunna read
"are you an incest?"
42532 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / New Jersey, USA
Offline
Posted 2/13/16

RedExodus wrote:

i thought i was gunna read
"are you an incest?"


Nope.
Banned
17503 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / B.C, Canada
Offline
Posted 2/13/16
So let's get this straight, an incel is somebody despite putting forth their best effort can not get laid..damn well I thought I've seen it all. Shit if a six month relationship hasn't ended in sex she or he really and I mean really hates you but is to polite to say so.
33510 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / U.S.A.
Offline
Posted 2/13/16
I.. don't know?

Single for 5 years xp. No real reason other than not trying to be in one lol. Wouldn't mind being in one though. So, if that fits, then yah I guess so xD.
41721 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 2/13/16
Unfortunately.
19266 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F
Offline
Posted 2/13/16
I'm asexual, so I guess that would also make me an incel? Honestly, I don't know.
Cellf 
5821 cr points
Send Message: Send PM GB Post
15 / M / Canada
Offline
Posted 2/13/16
No, but I sure do excel.
One Punch Mod
85975 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Boston-ish
Offline
Posted 2/13/16 , edited 2/13/16

Ranwolf wrote:

So let's get this straight, an incel is somebody despite putting forth their best effort can not get laid..damn well I thought I've seen it all. Shit if a six month relationship hasn't ended in sex she or he really and I mean really hates you but is to polite to say so.


No one said they wre putting forth their best effort

There's a lot of "I wanna but I'm too lazy to bother too much" out there that would probably fit this category.
Banned
17503 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / B.C, Canada
Offline
Posted 2/13/16

lorreen wrote:


No one said they were putting forth their best effort

There's a lot of "I wanna but I'm too lazy to bother too much" out there that would probably fit this category.


Well I was trying to be somewhat polite, I mean there are plenty of other statements I wanted to make but I do feel somewhat sorry for them. So I'll reserve my usual acid for now.
13153 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M
Offline
Posted 2/13/16

Ranwolf wrote:

So let's get this straight, an incel is somebody despite putting forth their best effort can not get laid..damn well I thought I've seen it all. Shit if a six month relationship hasn't ended in sex she or he really and I mean really hates you but is to polite to say so.


Or maybe sex just isn't really a top priority in the relationship...
Banned
17503 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / B.C, Canada
Offline
Posted 2/13/16

sundin13 wrote:


Or maybe sex just isn't really a top priority in the relationship...



Any mods or admins, permission to speak freely?
Posted 2/13/16

Cellf wrote:

No, but I sure do excel.



Those spreadsheets sure are sexy.
First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
You must be logged in to post.