Who is willing to Comment on Game Grumps Videos to nag them to make Danny play Skyward Sword?
6927 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M
Offline
Posted 2/28/16 , edited 2/28/16
I don't know if this is the right forums but wouldn't you Grump fans want to see Danny play Skyward Sword while Arin talks massive sh*t next to him?!

Like Danny might be very "oohh this is cool!" and Arin would be like "This is stupid, a piece of sh*t"

So I thought maybe if I and many other people would swarm their recent Videos comments with "Make Danny play Skyward Sword!" or "Do Skyward Sword Danny, we all will watch it!" they'll eventually play it and see some amazing stuff!
11400 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / Clinton, NY
Offline
Posted 2/28/16
Not going to post, I just don't watch Game Grumps..
14485 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M
Offline
Posted 2/28/16
7651 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 2/28/16
rather see ocarina of time
15664 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M
Offline
Posted 2/28/16
I probably wouldn't watch it. It would probably piss me off too much. I love Skyward Sword and I've heard Arin talk about it and he is kinda full of shit. I mean, he is usually full of shit, but just moreso about SS than most things. I would love to see Dan and PBG play the game on Grumpcade (or possibly Dan, PBG and Arin), but I know that would never happen logistically. If its just going to be a full playthrough of Arin talking shit about one of my favorite games, no thanks.
3330 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / Germany
Offline
Posted 2/28/16
Who?
Humms 
12255 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / CAN, ON
Offline
Posted 2/28/16
Lol, they won't do it. I'd much rather them finish sonic 06, I haven't watched them in like a year or so, but if they could recreate arin and Jon on sonic 06 with arin and Danny, hilarious dude.
18236 cr points
Send Message: Send PM GB Post
17 / F
Offline
Posted 2/28/16
Excuse me?
Posted 2/28/16
Well I do think this is in the wrong area considering this is CR XD

Tho I don't really care as long as the grumps provide laughs I could careless what they are playing.
One Punch Mod
116868 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Boston-ish
Offline
Posted 2/29/16

AzuroHeart wrote:

I don't know if this is the right forums but wouldn't you Grump fans want to see Danny play stuff!


Since its a poll, the Polls forum is the right place for it. Therefore I've moved it there.
Posted 2/29/16
Kolotkos is my favorite boss, but Tentalus is just the worst design.
627 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / M / Miami, FL
Offline
Posted 3/1/16
This is such a weird request.
237 cr points
Send Message: Send PM GB Post
17 / M
Offline
Posted 4/3/16
fuck you, you annoying piece of shit
510 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Netherlands
Offline
Posted 5/6/16
nope
Sailor Candy Moderator
219060 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29
Offline
Posted 12/31/17
End of the year clean up ^,^ Closing threads from 2016
You must be logged in to post.