First  Prev  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  Next  Last
Death Metal
631 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / Long Island
Offline
Posted 8/28/08

akitska wrote:

i fucking love death metal , fuck off if u don't like it lol............


Amen to that.
160 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / brooklyn
Offline
Posted 8/29/08
nono to death metal
6752 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Anywhere.
Offline
Posted 8/29/08
Yes. . .
17791 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / M / virginia
Offline
Posted 9/5/08
it is a bad band.
1050 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / London, England
Offline
Posted 9/5/08 , edited 9/5/08
Depends on the quality of the music. Just like every other genre, there's a lot of rubbish about. But also a lot of great stuff I'm very open when it comes to music, and can honestly say 'yes' to death metal. (after all, why not?)
Posted 9/5/08
sounds kinda scary o.o
2834 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Australia
Offline
Posted 9/6/08
Uh, no. It just doesn't work for me.
6919 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Why do you want t...
Offline
Posted 12/2/08
I don't like the vocals for Death Metal I can't understand and a little to deep for me i love the instruments tho =D
17102 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18 / F / あなたの心
Offline
Posted 12/3/08
NOOOO
My brother likes it and I've heard it. I think it was some DragonForce song and I thought it wasn't good.
Posted 12/3/08
YESSSSSSSSSSSS
824 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M
Offline
Posted 12/4/08
Fuck yeah! Death metal is the best

<3 Children Of Bodom
3447 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / Singapore
Offline
Posted 12/4/08
wads death metal lmao srry im an idiot xD
5788 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / well....you see.....
Offline
Posted 12/4/08
generally - no.
but if i like the sound of it then yes, just nothing that might creep me out if im listening to it at night, lol
5354 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / beaverditch
Offline
Posted 12/4/08
no, i don't care for death metal too much...
24719 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M
Offline
Posted 12/4/08
hmmmmm iron maiden is the best metal period thats what it all boils down to for me iron maiden beats all other bands ..all these new bands coming out man they suck compared to maiden
First  Prev  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  Next  Last
You must be logged in to post.