First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
Post Reply that one anime that made you go nope!!!!!
13131 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M
Offline
Posted 3/7/16
Only anime I've ever noped out of is Panty and Stocking with Garterbelt...ugh
6404 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Heuco Mundo
Offline
Posted 3/7/16
Diabolic Lovers: More Blood. First episode and I was out.
Banned
17503 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / B.C, Canada
Offline
Posted 3/7/16 , edited 3/7/16
What was it called Recently my little sister is being unusual or something like that.. At about the..was it the ten minute mark.. of the first episode I was boarding the nope train to let's get the hell outta here ville.
71800 cr points
Send Message: Send PM GB Post
54 / M / A nice safe dista...
Offline
Posted 3/7/16
Heroman

Stan Lee needs to stay in the United States. The origin story and universe mechanics made no sense.
Posted 3/7/16
For me it were the anime listed below

Kill la Kill
Haikyuu!!
Erased
Food Wars
Gintama
Spice and Wolf
Death Note
Soul Eater

Yep pretty much any highly rated anime. Its not because there so loved by the anime community its just that I didn't find them engaging.
15752 cr points
Send Message: Send PM GB Post
37 / M / Virginia USA
Online
Posted 3/7/16
So many hipsters lol
ThtGy 
17963 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / Kingdom of Dango...
Offline
Posted 3/7/16
Pripara was so bad I had an existential crisis after episode 1.

What did I just watch?
What am I doing with my life?
Why am I here?
What is here?
16173 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / Pennsylvania,US
Offline
Posted 3/7/16
i almost nope'd out of astarotte's toy, but it was to ridiculous not to finish
i dont think i've ever noped out of an anime actually
ive droped 1-2 because they just wearnt interesting, but never for being to unacceptable
14990 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / Norway
Offline
Posted 3/7/16 , edited 3/7/16
Every anime with a tsundere loli character with a tiny squeaky voice.
Not only is it a big nope, but it also makes me question why i watch this medium of entertainment to begin with.
27490 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / Kaguya's Panties
Offline
Posted 3/7/16

fluffykun011 wrote:


saksiss wrote:

Fairy Tail, Hunter x Hunter and Boku no Pico.

Was it Hisoka's schwing?



It was episode one. : P
27490 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / Kaguya's Panties
Offline
Posted 3/7/16

LightningDragonSlayerLaxus wrote:


saksiss wrote:

Fairy Tail, Hunter x Hunter and Boku no Pico.


You and I have some things to discuss


No need, they're all cancer : )
4682 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / M / Dallas, TX
Offline
Posted 3/7/16
Koi Kaze.

But then I watched it anyways....

And it was good....

Screw the haters!!!!
13579 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / Australia
Offline
Posted 3/7/16
Glasslip.
4451 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M
Offline
Posted 3/7/16 , edited 3/8/16

saksiss wrote:


LightningDragonSlayerLaxus wrote:


saksiss wrote:

Fairy Tail, Hunter x Hunter and Boku no Pico.


You and I have some things to discuss


No need, they're all cancer : )

Must i bring up your favorite anime?
Also i don't know if you're aware of this but Naruto wouldn't exist without Hunter x Hunter but you probably don't know that judging by your activities of masturbation. I don't know your reasoning but everyone nowadays is a critic or worrying about what's mainstream.
Everyone talks about anime nowadays like it's bloody console wars.
Hunter x Hunter is shit, you're cancer Naruto is better etc.

My real question is.
Why the heck do people even care?
Why do people bother to reply with something's shit and or something's cancer if they have no interest?

The amount of shit talking i have seen from one person about multiple series they have no clue about they could have easily watched the entirety and than some instead of wasting their time arguing and pointing fingers.

I don't know to what extent you go to but 99% of the time whenever i see someone say you're cancer or this is cancer or something is shit i'm more than likely right on my assumption. So i advise saying nothing or stop embarrassing yourself as a supposed fan of anime and either attempt to understand something or say nothing at all.

Rather you reply or not i win. Your mistake was your choice of words.
And rather what i said means anything to you or not frankly doesn't matter either.
371 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18 / F / USA
Offline
Posted 3/8/16
Food Wars..it was terrible. Kill la Kill too
First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
You must be logged in to post.