Do you grab your bat with 1 or 2 hands ?
3252 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 3/21/16
...............
196 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / Quebec, Canada
Offline
Posted 3/21/16
This is gonna be removed soooo fast.
5610 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18 / F / Home
Offline
Posted 3/21/16
I'm just going to pretend that you are talking about a baseball bat, and nothing else...
Posted 3/21/16

zenxpowert wrote:

This is gonna be removed soooo fast.


I don't think that's what they meant by that. ..... I think.
Posted 3/21/16
Hahaha
27610 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 3/21/16
oh man lol
5483 cr points
Send Message: Send PM GB Post
54 / M / Tacoma, WA. wind...
Offline
Posted 3/21/16

full-metal-kitten wrote:

I'm just going to pretend that you are talking about a baseball bat, and nothing else...


The answer is yes.....

Dragon
58583 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Online
Posted 3/21/16
Yeah.. no. Closed.
You must be logged in to post.