First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
Post Reply Did you try to get into a nightclub when you were underage?
Posted 5/18/16
Laughing yes my sister and I at the time I was 15 she was 16 we went around to the back of the club our friend who was already in just opened the backdoor and let us in Lol, it was for some heavy metal band we had a good time! I just remember everybody with the long hair and banging heads
haha
5019 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M
Offline
Posted 5/18/16
Nope, not while underage. Once I hit 18, though I partied every weekend, haha. I don't anymore. The party scene has gotten lame.
371 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F
Offline
Posted 5/18/16
Ummm, no, they didn't really have anything i would like; i think so.
They might have MDMA~ dunno though.


anyways, i could have gotten Alcohol whenever i wanted (money would have been another thing though)
where i grow up they didn't much care for those things. it was pretty much just about making money.
8603 cr points
Send Message: Send PM GB Post
17 / F
Offline
Posted 5/18/16
No... Even when I am legal I doubt I'll go into nightclubs anyway. Everyone is sweaty, grinding on each other, everything is dirty, drinks are probably expensive, the music is really loud, perverts everywhere...
48485 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Colorado
Offline
Posted 5/18/16

Dark_Alma wrote:

I did a few times in Germany and New York. I had no issues in Germany, New York was a failure.

I stopped going to them in Kansas/Missouri/Texas. The music was mehhhh. I prefer my Eurodance/EDM.


Same here. Except never lived in NY but in Germany - no problems. They usually thought I was older than I really was! Must have been because I "matured" earlier. Miss the EDM.
11505 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 5/18/16

IkusaTakuma wrote:

My daughter has, I was going to a nightclub with my wife but Mika while we were gone attempted to go to the nightclub, turns out she walked into the one we were at and we caught her.


Lol aren't you 14
3383 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / South Florida
Offline
Posted 5/19/16
Never been about the party scene beyond birthdays. I'm practically vanilla extract., and 100% OK with that.
Posted 5/19/16
I am done with the whole club scene been there done that! I would rather go to the local bar and shoot pool with a couple close friends.
63878 cr points
Send Message: Send PM GB Post
33 / M / Seattle
Offline
Posted 5/19/16
Nope. I'm not into nightclubs as those kinds of places just aren't for me at all.
27259 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 5/19/16
ah nope.
Posted 5/19/16
When I was like 18, I went to this club that is 21 and up, with my sis in law's id once and they let me in.
1642 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Narnia
Offline
Posted 5/19/16
Nope! I don't even try to get into nightclubs even though I'm no longer underaged! I'm kinda on the shy side and not really into the night life. XD
Posted 5/20/16
Unfortunately when I was younger we had this club at a rink that didn't have alcohol but didn't hold back on the dirty dancing either.
41649 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 5/20/16
Nah, I was too much of a loser at that point for such socializing, vigorously fun activity, I was a complete and utter stick in the mud who stayed home and gorged ice cream while writing my early stage Nasujima characterization at that point
17488 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18 / F / Croatia
Offline
Posted 5/20/16
Why would I do such a silly thing? As an introvert, I must say that socializing by means of listening and dancing to horrible music is not my cup of tea. Besides, it's impossible to hold a conversation with anyone in such spaces.
First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
You must be logged in to post.