First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
Did you ever try to kill yourself?
3504 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / Indiana
Offline
Posted 7/16/16 , edited 7/16/16
Nah. I'm not Kaido
15989 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / Cold and High
Offline
Posted 7/16/16 , edited 7/16/16

Ryulightorb wrote:
suicide is no less selfish then stopping suicide :P
not really.
at times sure it could, but its better trying to stop it.
(even though not everything can be fixed or replaced where a little bit of belief can help)

Posted 7/16/16 , edited 7/16/16
No. Killing myself doesn't seem very appealing.
31316 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / Bundaberg, Queens...
Offline
Posted 7/16/16 , edited 7/16/16

Freddy96NO wrote:


Ryulightorb wrote:
suicide is no less selfish then stopping suicide :P
not really.
at times sure it could, but its better trying to stop it.
(even though not everything can be fixed or replaced where a little bit of belief can help)



still really selfish imo
6885 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / Norway
Offline
Posted 7/16/16 , edited 7/16/16
I have wanted to, thought about it a lot, but never gonna do it. Just stupid to do it anyway. There are always options instead of killing yourself.
IMO, you hurt the people around you too when you just wanna give up on life. Your family and friends, do you not care about them?
If you are alone, get friends then?
31316 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / Bundaberg, Queens...
Offline
Posted 7/16/16 , edited 7/16/16

Mrcreepday wrote:

I have wanted to, thought about it a lot, but never gonna do it. Just stupid to do it anyway. There are always options instead of killing yourself.
IMO, you hurt the people around you too when you just wanna give up on life. Your family and friends, do you not care about them?
If you are alone, get friends then?


One shouldn't have to suffer forever just because their family will get hurt.

Sometimes there are no other options other then to live in pain forever.

It's selfish to keep someone alive just because them dying will upset you.

I think it's more stupid to live a life you hate and can't fix imo.
Posted 7/16/16 , edited 7/16/16
No interest in killing myself I take each day as it comes some better than others. Life really is
a roller coaster high/lows but each day different.
7204 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / USA
Offline
Posted 7/16/16 , edited 7/16/16
I ate at Hardee's once when I was hungry. With all the grease my burger was dripping with it may as well have been suicide.
16379 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Online
Posted 7/16/16 , edited 7/16/16
I stopped a dude from killing himself once, but that's about it.
11625 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / In Italy for a year
Offline
Posted 7/16/16 , edited 7/16/16
This question is waaaay too personal, seriously wtf
Posted 7/16/16 , edited 7/16/16
No, it's against my instincts that shout at me to live no matter what.

Animal inside that says, all I want is to sleep, eat, and have sex, so I listen and I'm generally happy.
47167 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Japan
Offline
Posted 7/16/16 , edited 7/16/16
Nalaniel please don't even contemplate something as final as death. You're only 18, others may not understand your personal torment, but there are others that will listen, understand, offer advice, and care even though you may never meet them outside of this forum. I have seen too many young promising people take this route...

If I can help I will, if I can give you someone to talk to, to listen to your views without judgement or fear from lack of understanding, then I will do my best to help you in any way that I can. I could care less about orientation, what I care about is an intelligent and articulate PERSON is asking for help.

If you don't want to post in the forums just PM me, I'm online almost everyday so I'll be keeping tabs...

YOU ARE NOT ALONE!!
33964 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M
Offline
Posted 7/16/16 , edited 7/16/16
Yep.
12245 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Australia
Offline
Posted 7/16/16 , edited 7/16/16
No.
49657 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / New Jersey, USA
Online
Posted 7/16/16 , edited 7/16/16
What do you want from my life?
First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
You must be logged in to post.