First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
Post Reply Have you ever eaten a taco?
1058 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Sumwhere
Offline
Posted 8/1/16
Nope, never had them. Looks delicious though.
31915 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Guadalajara, Mexico
Offline
Posted 8/1/16
Me, like every other Mexican, love tacos.
Posted 8/1/16
I love Mexican food, there is a great Mexican restaurant I love here.
255 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / MD
Offline
Posted 8/1/16
Im sure Deadpool would kill us all if none of us had eaten tacos
9456 cr points
Send Message: Send PM GB Post
AKR
Offline
Posted 8/1/16 , edited 8/1/16

Senjougahara_Hitagi wrote:

This question. Is dumb.


( ͡° ͜ʖ ͡°)
Banned
1521 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Norway
Offline
Posted 8/1/16
Yup, but dont use taco shells. Taco bread is the best. Taco is pretty good on saturdays
3108 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18 / M / Brooklyn, NY
Offline
Posted 8/1/16 , edited 8/1/16
F**king tacos! I just love them.
Posted 8/1/16
it's in my blood.
8476 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / M / Palm Coast, Florida
Offline
Posted 8/1/16
Twice, and I don't like them.
59014 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Norway
Offline
Posted 8/1/16
Chili is a lot better, imo. I love taco as well, though.
844 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Dominican Republic
Offline
Posted 8/1/16
hahaha why would you ask that? well.. yeah they are reeeally good. whats best of tacos is that you can fill them with whatever you want. Original Mexican tacos are great too.
27 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F / Kloud9 °
Offline
Posted 8/1/16
Yes I have, they are the bomb!
2336 cr points
Send Message: Send PM GB Post
17 / F / Metairie//Louisia...
Offline
Posted 9/16/16
I actually have never had a taco. Am I weird?
7260 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / United States
Offline
Posted 9/16/16
yeah i'm half mexican. LOVE TACOS
Posted 9/16/16
I'm Mexican so I eat them almost every day
First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
You must be logged in to post.