First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
Post Reply The Most Frustrating thing about crunchyroll............
14562 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 8/31/16
Is how you find an anime series/movie and you press the add to que button and well..... ITS NOT ON THE SITE!!!! has reviews and everything. You cant watch it.... Like what the heck man.... -_- For me i had a friend suggest to watch the movie "Garden of Words" and its one here..... but not here...... lol this isnt the first time its happend to me either. ugh so frustrating lol if you dont have it anymore dont have it in the search bar! have it in your store as a blu ray to buy..... (which they do but they also have it to watch on the site)
8488 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / M / Imoutoland!
Offline
Posted 8/31/16 , edited 9/9/16
You're beautiful....marry me!


Indeed, quite tired of this as well.
Posted 8/31/16 , edited 9/9/16



Yep, on the side it should say that it isn't supported in your country or something like that.
28113 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Detroit, MI, USA
Offline
Posted 8/31/16
probably that all the episodes in a season aren't available, like Netflix. I love to marathon a show, and I hate waiting a week to see what happens next. I know I can just wait until the entire season is complete before I begin watching, but then I'll feel like I'm behind everyone else and have to avoid spoilers.
1307 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M
Offline
Posted 8/31/16

montazmeahii wrote:

probably that all the episodes in a season aren't available, like Netflix. I love to marathon a show, and I hate waiting a week to see what happens next. I know I can just wait until the entire season is complete before I begin watching, but then I'll feel like I'm behind everyone else and have to avoid spoilers.


Adding to that. I hate it when they piece together series. We have a few floating around the site that we have season 4 and another show season 2, and don't even get me started on the fact they don't bother with OVAs that aren't avaliable outside of Japan. And so I as what's the f***ing point in watching the show(s), and not have any clue in what the hell is going on. Am I nuts or is that alot to ask for complete seasons of certains shows on this site? Especially when I(we) am paying for it.

Another topic censorship I realize and understand they have no control over it because it is literally an hour after it is veiwed in Japan. After a certain time being on the site I thing they can have a buffer time for shows being uncensored.
13127 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M
Offline
Posted 8/31/16
I've never used the queue here...

womp womp
28113 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Detroit, MI, USA
Offline
Posted 8/31/16

Junkmeister wrote:


Adding to that. I hate it when they piece together series. We have a few floating around the site that we have season 4 and another show season 2,...


I know what you mean.

Good luck watching Fairy Tail.
5042 cr points
Send Message: Send PM GB Post
15 / M / California
Online
Posted 8/31/16
Yeah my only complaint about crunchyroll would be that they don't have a lot of animes, but obviously they can't help that. This is a pretty damn good website
29118 cr points
Send Message: Send PM GB Post
83 / F / Bite the pillow.
Offline
Posted 8/31/16 , edited 8/31/16

Ninja_Pro92 wrote:

Is how you find an anime series/movie and you press the add to que button and well..... ITS NOT ON THE SITE!!!! has reviews and everything. You cant watch it.... Like what the heck man.... -_- For me i had a friend suggest to watch the movie "Garden of Words" and its one here..... but not here...... lol this isnt the first time its happend to me either. ugh so frustrating lol if you dont have it anymore dont have it in the search bar! have it in your store as a blu ray to buy..... (which they do but they also have it to watch on the site)

I always assumed Crunchyroll left a few web pages from old deleted shows so they'll be found in Google or Bing or any other search engine. Kinda of an dodgy SEO tactic of some sort.

Definitely frustrating.

The most frustrating aspect of CR to me is the lack of upgrades to the website. It needs a refresh of both look and technology. Would love to see some work done on the video player, forums, and comment system under the videos.
scye27 
49877 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / F / US
Offline
Posted 8/31/16
They need more mature shows. I'm not referring to ecchi either. A few examples that were/are on CR are From the New World, Steins;Gate, Kids on the Slope, Erased, Parasyte, and Mushi-shi. Also, I wish I could watch CR on my SmartTV like I used to.

10568 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 8/31/16
So everyone basically thinks Crunchyroll is snatching up crumbs and calling them a feast.
One Punch Mod
85792 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Boston-ish
Offline
Posted 8/31/16 , edited 8/31/16

scye27 wrote:

They need more mature shows. I'm not referring to ecchi either. A few examples that were/are on CR are From the New World, Steins;Gate, Kids on the Slope, Erased, Parasyte, and Mushi-shi.


I think some of the shortage on CR is just that there isn't that much made.

BTW, have you watched Showa Genroku Rakugo Shinju? If not, I recommend it. It's an excellent quality mature show.


At the top of my list of things I find frustrating about Crunchyroll is the deleted forum post bug. Things used to work fine, but something broke and it bugs me to no end that they haven't fixed it yet, and that it's been so long that I now have doubts they ever will.
5809 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 8/31/16
i was quite happy they added detective conan to their list of series till i found they skipped the first 700 or something episodes
14562 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 8/31/16

SirBacon12 wrote:

Yeah my only complaint about crunchyroll would be that they don't have a lot of animes, but obviously they can't help that. This is a pretty damn good website


Oh dont get me wrong its a great site!! but i do agree in the fact that they need to update their listings. and hopefully add a lot more animes... pay 60 bucks a year for this haha (not complaining in any way i still watch a ton of series thats worth the 60 a year and more!)


scye27 wrote:

They need more mature shows. I'm not referring to ecchi either. A few examples that were/are on CR are From the New World, Steins;Gate, Kids on the Slope, Erased, Parasyte, and Mushi-shi. Also, I wish I could watch CR on my SmartTV like I used to.



I defiantly agree to this!! ive always wanted to see steins gate its on the very very very long list lol. Parasite is on here haha watched it when it aired great series
14562 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 8/31/16 , edited 9/1/16

montazmeahii wrote:


Junkmeister wrote:


Adding to that. I hate it when they piece together series. We have a few floating around the site that we have season 4 and another show season 2,...


I know what you mean.

Good luck watching Fairy Tail.


That escalated quickly.....
First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
You must be logged in to post.