First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
Post Reply What is a perfect partner for you?
7077 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 9/6/16

YayForKittens wrote:


secret6timb1 wrote:


YayForKittens wrote:


Corper wrote:


YayForKittens wrote:

Someone with similar hobbies who accepts me for all of my flaws.


Mildly amusing but after posting this your profile is taking forever to load but everyone else's loads just fine.

#InternetGirl #honryboys


Well, I'm not looking or anything. I'm taken. Just answering the question.


tbh i think you just flattered yourself.


Nope, just speaking the truth there bro. Sorry if that's how you took it.


k. i love how you quoted someone irrelevant for your statement. 10/10 no correlation.
8876 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 9/6/16
For the record i wasn't joking about the load times just throwing that out there. Most likely coincidental but i found it funny
19493 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / United States, DE
Offline
Posted 9/6/16

secret6timb1 wrote:


YayForKittens wrote:


secret6timb1 wrote:


YayForKittens wrote:


Corper wrote:


YayForKittens wrote:

Someone with similar hobbies who accepts me for all of my flaws.


Mildly amusing but after posting this your profile is taking forever to load but everyone else's loads just fine.

#InternetGirl #honryboys


Well, I'm not looking or anything. I'm taken. Just answering the question.


tbh i think you just flattered yourself.


Nope, just speaking the truth there bro. Sorry if that's how you took it.


k. i love how you quoted someone irrelevant for your statement. 10/10 no correlation.


Haha okay. And you quoted me. So what exactly did I do to piss you off?
7077 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 9/6/16

YayForKittens wrote:


secret6timb1 wrote:


YayForKittens wrote:


secret6timb1 wrote:


YayForKittens wrote:


Corper wrote:


YayForKittens wrote:

Someone with similar hobbies who accepts me for all of my flaws.


Mildly amusing but after posting this your profile is taking forever to load but everyone else's loads just fine.

#InternetGirl #honryboys


Well, I'm not looking or anything. I'm taken. Just answering the question.


tbh i think you just flattered yourself.


Nope, just speaking the truth there bro. Sorry if that's how you took it.


k. i love how you quoted someone irrelevant for your statement. 10/10 no correlation.


Haha okay. And you quoted me. So what exactly did I do to piss you off?


nothing i was just speaking the truth out there bro. sorry if that's how you took it.
7077 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 9/6/16
i'm a magician
19493 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / United States, DE
Offline
Posted 9/6/16

secret6timb1 wrote:

nothing i was just speaking the truth out there bro. sorry if that's how you took it.


Uh oh! Somebody sure is mad. Guess I ruffled some feathers by accident. :D

7077 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 9/6/16
i literally copied something you said .-.
19493 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / United States, DE
Offline
Posted 9/6/16
Cuz you're mad as hell dude. lol
7077 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 9/6/16
k.
7077 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 9/6/16
quick to reply good refresh r8 m8.
7077 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 9/6/16
also corpor is the one that quoted you first lmao that's why I said you flattered yourself after you quoted him and stated your "truth".

but i see now that you're changing the topic but k.
8876 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 9/6/16
Well it's obvious you don't find each other as perfect partners lol
7077 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 9/6/16
no actually i'd like someone who flatters themselves like she does it would keep the creeps away.
7077 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 9/6/16
i'm just humoring myself.
8876 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 9/6/16 , edited 9/6/16

secret6timb1 wrote:

no actually i'd like someone who flatters themselves like she does it would keep the creeps away.


I stand corrected
First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
You must be logged in to post.