First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
Post Reply Looking for a boobie mistress
3826 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / M
Offline
Posted 9/30/16
I just wanna embrace a girl every now and then depending on the level of my and your libido All shape and sizes of boobies are welcome, the only pre-requisite is that you be at least 21 years old
10563 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / Louisiana
Offline
Posted 9/30/16
Looking for a booty mistress. All shapes and sizes of butts are welcome, just be at least 18. Thanks
9778 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Johnstown, PA, USA
Online
Posted 9/30/16 , edited 9/30/16
Looking for an Italian Greyhound. All shapes and sizes of Italian Greyhounds are welcome, the only prerequisite is that you must be a brindle.
Werina 
205539 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 9/30/16
lol
Posted 9/30/16
Look elsewhere
17508 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18 / F / Croatia
Offline
Posted 9/30/16 , edited 9/30/16
Kids these days...
28055 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / M / England
Offline
Posted 9/30/16
I have some boobies for you potnet
3826 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / M
Offline
Posted 9/30/16

Cloud-Lee wrote:

I have some boobies for you potnet


Yay! Where are they at?
28055 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / M / England
Offline
Posted 9/30/16
Lmao your gonna have to come and find them ( ͡° ͜ʖ ͡°) I'll let you strip search
10563 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / Louisiana
Offline
Posted 9/30/16
So far, no pms, but I still have hope. I'm like a pirate, my quest is for booty
3826 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / M
Offline
Posted 9/30/16 , edited 9/30/16
^^


17122 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / hell's grave
Offline
Posted 9/30/16
I volunteer PV for potnet
28055 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / M / England
Offline
Posted 9/30/16
That filthy frank expression doe ^^
3826 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / M
Offline
Posted 9/30/16
^^ He's not a girl!!! Nor is he to my tastes.
Posted 9/30/16
Lol some people are just plain weird.
First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
You must be logged in to post.