First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
Post Reply Discord
508 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / New Orleans
Offline
Posted 10/19/16
I like the idea of it, and will especially be sold if they add video chat

but i don't have any friends so i don't use mine lmao
i'll have to check out the crunchyroll one
14801 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / New Jersey
Offline
Posted 10/20/16

gutsssy wrote:

I like the idea of it, and will especially be sold if they add video chat

but i don't have any friends so i don't use mine lmao
i'll have to check out the crunchyroll one


Dunno if you're in already, but feel free. We're all friendly. (:
26062 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 10/20/16
Discord it's pretty good in my opinion, specially if you have a lame and poor internet connection (Meh) = 3 =
14801 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / New Jersey
Offline
Posted 10/22/16

TiredOfYou wrote:

Discord it's pretty good in my opinion, specially if you have a lame and poor internet connection (Meh) = 3 =


Hmm, I see what you mean, but what's your internet like?
26062 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 10/24/16

-Elo- wrote:


TiredOfYou wrote:

Discord it's pretty good in my opinion, specially if you have a lame and poor internet connection (Meh) = 3 =


Hmm, I see what you mean, but what's your internet like?


Let me resume it like this way ... If this post got sent it means it's half bad. I think i have no words to describe how lame is my internet.
22470 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F
Offline
Posted 10/27/16
I've only used it once in a blue moon, but for group chats I've had great call quality, much better than Skype and less roundabout than Teamspeak.
14801 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / New Jersey
Offline
Posted 10/30/16

ClothStatue wrote:

I've only used it once in a blue moon, but for group chats I've had great call quality, much better than Skype and less roundabout than Teamspeak.


Yeah the voice chat quality's really great. I use it pretty much everyday now.
37713 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 10/30/16 , edited 10/30/16
That's how these things work. Something comes along and becomes indispensable, until it gets bogged down under its own weight and something new surpasses it.
472 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / United States
Offline
Posted 11/5/16

Sogno- wrote:

he gets on my nerves honestly. but he can be funny





LOL.
968 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / Sweden
Offline
Posted 11/7/16
I use it, prefer it too.
26815 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / Chicago, IL
Offline
Posted 11/10/16
Discord is actually really nice. Better than Skype. But I usually use both.
Orbxck 
43355 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / California
Offline
Posted 11/20/16
Honestly, I don't like it, I can understand why others do and everything but I personally would rather go out of my way and avoid ever using it. If you like it, that's great but it's not for me, and I'm not trying to be a jerk but I just really can't like it at all.
17684 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Chicago,IL
Offline
Posted 11/20/16
It's alright. It's simple enough but i own a Teamspeak3 server me and my friends use. We prefer this. It's more secure with way more features as well.
18597 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Montreal,Quebec,...
Offline
Posted 11/21/16
Has better chat quality than teamspeak and skype. However; Dolby Axon remains king in that category.
4014 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28
Offline
Posted 11/22/16
The quality is good and it's moderately easy to navigate, I appreciate the fact that you can install it and have your own server running, free of charge, in minutes. Something that has been sorely missed by most of the more popular chat frameworks.

My biggest gripe with Discord, and it's mostly due to my age/preference...is the facebooky/Twittery vibe I get from it.

Other than that, it's quite obviously taken over for vent/ts3.

First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
You must be logged in to post.