First  Prev  1  2  Next  Last
Post Reply lil wayne dismisses BLM
21006 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F
Offline
Posted 11/2/16
21006 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F
Offline
Posted 11/2/16
ahh crap I meant to write something too


can someone teach me how to edit the original post please?




what he said in the video, about being saved by the cop, was sad, his "friends" wouldn't help him but the cop did
14137 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M
Online
Posted 11/2/16 , edited 11/2/16
First of all, I couldn't care less what Lil Wayne has to say. Second of all, all he really said was that he couldn't connect with their problems, which isn't surprising for someone as absurdly rich as him. This is a non-story.
47769 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / M
Offline
Posted 11/2/16
Ah yes, Lil Wayne. Official spokesperson for every black person on the planet. This just in: a random white guy says he doesn't support the idea of global warming. Ergo, no white people believe in it? Stick to your pokemon threads.
7283 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / North
Offline
Posted 11/2/16
His music is shit.
10177 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / M / Winnipeg, MB.
Online
Posted 11/2/16
Lil' Wayne doesn't even think his own life matters, I'm not going to take his thoughts on this type of thing that seriously.
21006 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F
Offline
Posted 11/2/16

rawratl wrote:

Ah yes, Lil Wayne. Official spokesperson for every black person on the planet. This just in: a random white guy says he doesn't support the idea of global warming. Ergo, no white people believe in it? Stick to your pokemon threads.


I can make any thread I want
39155 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M
Offline
Posted 11/2/16
I guess he's living the thug life. "Thugs don't care about a damn thing that ain't got nothing to do about them." You know?
26614 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M
Offline
Posted 11/2/16


He was dismissed years ago.
runec 
33246 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Online
Posted 11/2/16

redokami wrote:
ahh crap I meant to write something too

can someone teach me how to edit the original post please?


Click edit at the top right of the post.

Also yes, this is a non-story. -.-
6878 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / M / Temple of Yaoiism
Offline
Posted 11/2/16 , edited 11/2/16
So, in other words, a black guy said something about a group and someone wrote an article about it because it's a slow news day?
39155 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M
Offline
Posted 11/3/16

Dogempire wrote:

So, in other words, a black guy said something about a group and someone wrote an article about it because it's a slow news day?


He's a famous celebrity. And I guess celebrities have to "speak PC." If they don't, it usually makes news. Imagine if Kobe Bryant had said it. He's another famous celebrity (admittedly much more famous). The same comment from him would have sparked a firestorm of controversy. I guess the more famous you are the more it makes waves.
1141 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / Somewhere Drinking
Offline
Posted 11/3/16
yawn NEXT!!!!!
45881 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / New Jersey, USA
Offline
Posted 11/3/16

starshots wrote:

His music is shit.


Uh, most rap is shit.
21006 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F
Offline
Posted 11/3/16

qualeshia3 wrote:


starshots wrote:

His music is shit.


Uh, most rap is shit.


^ this lmao
First  Prev  1  2  Next  Last
You must be logged in to post.