First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
Post Reply Discord and CR group (The Chat Room)
5199 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / Philippines
Offline
Posted 12/31/16
is there a space for cou to join in? o':
31780 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / M / England
Offline
Posted 12/31/16 , edited 1/2/17

couvier wrote:

is there a space for cou to join in? o':


Yes there is come and join https://discord.gg/xK6PZu2


Edit

Happy New Years too everyone.

Today we reached 100 members We have grown so much these past few weeks
19249 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / M / Ohio
Offline
Posted 1/3/17

Cloud-Lee wrote:


nukadude wrote:


Cloud-Lee wrote:

I was so hooked on Destiny when it came out Nuka, I should get back into it.

Glad to hear you like this place Blazing

Lol Tea some support tea like you, others like me support your nemesis coffee mwhahaha XD


You should get it again. Then our Fire Team will be Team NukaTeaCloud!


For now--

TheUltimateTeaGod



I just bought it guys Fire Team Nuclear Tea Cloud lol


hows this?

19249 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / M / Ohio
Offline
Posted 1/3/17
or this?


31780 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / M / England
Offline
Posted 1/3/17

nukadude wrote:

or this?




I like this one bud

Server member count now at 108 damn
19249 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / M / Ohio
Offline
Posted 1/3/17
yush!
31780 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / M / England
Offline
Posted 1/7/17
It's cool now you have the Crunchy Clan (Destiny) set up too and it's on our in game tags.
505 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / New Orleans
Offline
Posted 1/7/17
is this the server im in or a different one
31780 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / M / England
Offline
Posted 1/7/17

gutsssy wrote:

is this the server im in or a different one


Yeah guts you're in this one.
505 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / New Orleans
Offline
Posted 1/7/17

Cloud-Lee wrote:


gutsssy wrote:

is this the server im in or a different one


Yeah guts you're in this one.


oh ok LMAO
25932 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 1/8/17
Interesting ... New members ( ͡° ͜ʖ ͡° )
31780 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / M / England
Offline
Posted 1/10/17
Hey Hollie

Yeah it's up to 123 now
19249 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / M / Ohio
Offline
Posted 1/11/17

Cloud-Lee wrote:

It's cool now you have the Crunchy Clan (Destiny) set up too and it's on our in game tags.


I know right? It looks so official now.
31780 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / M / England
Offline
Posted 1/19/17
It does and we got some people joining us in it soon too
19249 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / M / Ohio
Offline
Posted 1/19/17

Cloud-Lee wrote:

It does and we got some people joining us in it soon too


i saw. its gonna be awesome.
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.