First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Next  Last
Post Reply The picture game!
Member
12498 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / General Santos Ci...
Offline
Posted 3/15/08


ate kate!! don't know she's playing badminton or tennis! ^_^



sis! (ravenbloom) in cheerleader practice! ^_^



ate syll! ^_^



anna! ^_^



onee-chan! (SnowAngel26)



here's Dandare! ^_^ (sorry couldn't find any cool dante pics!)



moozgu! =D



Moderator
23749 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Home
Offline
Posted 3/15/08
thx anna for the drum pic^^
its tennis!!
wow!! the cheer leading one is cute!! i love it^^

Moderator
65481 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / ....................
Offline
Posted 3/15/08
thats tennis...hehe
Member
12498 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / General Santos Ci...
Offline
Posted 3/15/08
oh okay! ^_^
Posted 3/15/08
Ok start! *lol*

Thats Dandare and his family! *lol* Mum, sis and his two brothers! ( I hope I didn´t forget a third one)



Thats snow angel to me .......the wins coz of the angel!( yup I know my imaginagonXD)


Thats macaronicon for me.....



I found that pic and it suddenly reminds me at u Aya....its becoz I have seen your pic and there is a conection..I think ith the eyes!


Member
1204 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / Philippines☺,
Offline
Posted 3/15/08
thanks for the picÜ
Member
4732 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / M / Germany
Offline
Posted 3/15/08
interesting how views can vary lately
Posted 3/15/08
Have found a pic for u too C_ factor!^^


Moderator
30620 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / Secret ^^
Offline
Posted 3/15/08
Somehow I see I'm dark and bloody person for some of you... EXCELLENT !! KEEP IT ON ^^!!
Moderator
37615 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / In school.... awa...
Offline
Posted 3/15/08
the dandare's pic anna gave is quite funny.....it's like he's stress out because of them...lol
Moderator
65481 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / ....................
Offline
Posted 3/15/08
oh yeah! a pic for c-factor! hmmmm
Moderator
30620 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / Secret ^^
Offline
Posted 3/15/08
LOL... yeah funny... but I have a two sis and one bro XD! (I don't know if it's good for me either >_>)
Moderator
30620 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / Secret ^^
Offline
Posted 3/15/08
And that's how I see C-Factor... somehow

Member
4732 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / M / Germany
Offline
Posted 3/15/08
he he I never ever smoke, that destroys your lungs kids

Dan I think that pic is kinda... girlish

Need to find some good pics of some others through. I think I have a good one for good girl Anna seen on my bros PC.

Btw, C is fine or if you wanna use my real name Stephan like I posted somewere a while back.
Moderator
30620 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / Secret ^^
Offline
Posted 3/15/08
Ok C. But look at those glasses XD They're cool ^^!!
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Next  Last
You must be logged in to post.