First  Prev  1  2  3  Next  Last
Post Reply this will make you squirm
Posted 2/11/17
It sounds painful, but not too bad, to me.

This kind of thing makes me squirm (graphic surgery for dog);

https://www.youtube.com/watch?v=Wa45S8I_8r8
28261 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Kaguya's Panties
Offline
Posted 2/11/17
25561 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Beyond The Wall
Offline
Posted 2/11/17
This is what happens when you poo in the loo
3060 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / Denton, TX
Offline
Posted 2/11/17
I clicked it and watched the video.
Almost all videos of weird things in peoples' bodies are from India
59 cr points
Send Message: Send PM GB Post
35 / M / Michigan
Offline
Posted 2/11/17
This reminds me of my brother.

My twin brother put a dead one up his nose once when we were like 3. He was going through a phase of sticking things up there. I never saw it come back out. Growing up, I always wondered if it was still there lurking somewhere in his body, stuck. Every time I bring it up he denies it, but I remember how grossed out I felt when it happened. He now rarely ventures from his room except for occasional food runs. He hates showers and being clean. He sleeps all day and is only active at night. Sometimes, I hear an occasional "JOHJ" come out of his room...

He's become the roach, hasn't he?
25472 cr points
Send Message: Send PM GB Post
38 / M / So. Cal
Offline
Posted 2/11/17
Formicophiles rejoiced
21161 cr points
Send Message: Send PM GB Post
36 / M / SoFlo
Offline
Posted 2/12/17
Nope, not gonna click.
13315 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Abyss
Offline
Posted 2/12/17

kamaitachi5587 wrote:


Dark_Alma wrote:

Blowfly girl is still better. Once you read that stuff like this wont even phase you!


I just googled that, I have regrets........thanks. lol


You just became one step closer to apathy! You are welcome! Some day, even this story will make you laugh!

Maybe I should have put a disclaimer for the weak though...
Banned
22807 cr points
Send Message: Send PM GB Post
53 / M / In
Offline
Posted 2/12/17 , edited 2/12/17

zangeif123 wrote:

Nope, not gonna click.


What ya chicken? Bak bak bak
92 cr points
Send Message: Send PM GB Post
33 / F / US
Offline
Posted 2/12/17
Lee photographs herself as a character in each set and then records their destruction using video. "I could have used other models, but I find it more suitable to model myself since my work is very biographical. It reflects my identity and my life." Her creations are cathartic, a way to remember and meditate.
Each installation takes Lee between two to three months to produce — from buying supplies to setting up lights — and the cost of each set varies from hundreds to thousands of dollars. Lee works completely solo and her photos are free of digital manipulations.
385 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / United States
Online
Posted 2/12/17
I don't even like sleeping pfft.
11402 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / Clinton, NY
Offline
Posted 2/12/17

Dark_Alma wrote:


kamaitachi5587 wrote:


Dark_Alma wrote:

Blowfly girl is still better. Once you read that stuff like this wont even phase you!


I just googled that, I have regrets........thanks. lol


You just became one step closer to apathy! You are welcome! Some day, even this story will make you laugh!

Maybe I should have put a disclaimer for the weak though...


Nah, disclaimers ruin the fun.
13315 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Abyss
Offline
Posted 2/12/17

kamaitachi5587 wrote:


Dark_Alma wrote:

You just became one step closer to apathy! You are welcome! Some day, even this story will make you laugh!

Maybe I should have put a disclaimer for the weak though...


Nah, disclaimers ruin the fun.


A man after my own heart! Tbh my friend just told me to read this about 4 or so years ago and I was like. Hm... Interesting story. I wonder if it really happened!
19836 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / B.C, Canada
Offline
Posted 2/12/17
Meh, I've seen worse during my time in Afghanistan, and during my travels to various international locals. When you do as much travelling as I have done it takes a lot to phase ya.
39169 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M
Offline
Posted 2/12/17 , edited 2/12/17

dragontackle wrote:

This is what happens when you poo in the loo


But you are suppose to poo in the loo! Then are you suggesting we should poo elsewhere, to prevent this?

EDIT:

Incidentally, this morning, I clicked. Saw the image of the cockroach, and immediately closed the browser window. That's as far as I went.
First  Prev  1  2  3  Next  Last
You must be logged in to post.