First  Prev  1  2  3  Next  Last
Name That Song/Artist
CEO
24732 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / Houston, TX
Offline
Posted 2/15/08

cashflow wrote:


?????? no clue but im guessing eastcoast rapper


yea, he from new york... this is the same person & i KNOW yall Heard this song

{ Niggaz wanna try,
niggaz wanna lie,
Then niggaz wonder why,
niggaz wanna die,
All I know is pain,
All I feel is rain,
How can I maintain,
with madd shit on my brain,
I resort to violence,
my niggaz move in silence,
Like you don't know what are style is,
New York niggaz the wildest,
My niggaz is wit' it,
You want it? come and get it,
Took it then we split i,t
You fuckin' right we did it ,
What the fuck you gonna do,
when we run up on you,
fuckin' wit' the wrong crew,
don't know what we goin' thru,
I'ma have ta show niggaz how easily we blow niggaz
When you find out there's somemore niggas, that's runnin with your niggaz,
Nothin' we can't handle,
break it up and dismantle,
light it up like a candle,
just cause I can't stand you,
Put my shit on tapes,
like you bussin' grapes
Think you holdin weight,
Then you haven't met the Apes, }


DMX.... ruff rydas anthem
CEO
24732 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / Houston, TX
Offline
Posted 2/15/08
I'm on the southside of Chicago lookin for a real hoe
I dont see a touchdown, arms up feild goal
Got some ill gold, diamonds thats still low
Lil dick you a dickhead, nah dildo
I chill though, pippin in the Range
All this icin I'm ashamed, look like lightnin' in the chain
Who was first that moved wit they fam (who)
Ask you, tattoos on they hand (who)
Slang all the white (who) cruise wit the tan (who)
Pink on they back (who) blue in they van (who)
Yellow on his ear (who) steam on the rock (who)
Puple in the air (who) green in his pocket
I aint dissin you dog, I'm dismissin you
Get the R. Kelly tape and see how we piss on you
Thats Kool-Aid, Moutain Dew, and Cris on you
Ya family will be missin you, theres a kiss for you
Fan
4103 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / in ur face
Offline
Posted 2/15/08
yup yup yup, that shit is timeless

{ Have you ever seen the crocodile seats in the truck,?
Turn around and sit it down and let em' bite ya butt,
See, the steering wheel is Fendi, dashboard Armani,
With Your baby momma playa is where u can find me,
Pushing through the parking lot on 24's,
Cadillac Escalade with the chromed out nose,
With the navigation arrow headed straight to your spot,
Where your wife really love me cause the sex is so hot,
Put the Caddy up, Start the 3 wheel Benz,
Hyper white lights ultra violet lens,
Sumitomo tires and they gotta be run flat,
T.V. where the horn go, boy can you top that ?
I'ma show you some shit rookie press that button,
The trunk went Eh-eh and all of a sudden,
4 15's didn't see no wire's,
and then I heard boom from the amplifiers
CEO
24732 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / Houston, TX
Offline
Posted 2/15/08

cashflow wrote:

yup yup yup, that shit is timeless

{ Have you ever seen the crocodile seats in the truck,?
Turn around and sit it down and let em' bite ya butt,
See, the steering wheel is Fendi, dashboard Armani,
With Your baby momma playa is where u can find me,
Pushing through the parking lot on 24's,
Cadillac Escalade with the chromed out nose,
With the navigation arrow headed straight to your spot,
Where your wife really love me cause the sex is so hot,
Put the Caddy up, Start the 3 wheel Benz,
Hyper white lights ultra violet lens,
Sumitomo tires and they gotta be run flat,
T.V. where the horn go, boy can you top that ?
I'ma show you some shit rookie press that button,
The trunk went Eh-eh and all of a sudden,
4 15's didn't see no wire's,
and then I heard boom from the amplifiers


Manny Fresh .... Gator boots wit the pimped out gucci suits....

ok guess this one


I'm on the southside of Chicago lookin for a real hoe
I dont see a touchdown, arms up feild goal
Got some ill gold, diamonds thats still low
Lil dick you a dickhead, nah dildo
I chill though, pippin in the Range
All this icin I'm ashamed, look like lightnin' in the chain
Who was first that moved wit they fam (who)
Ask you, tattoos on they hand (who)
Slang all the white (who) cruise wit the tan (who)
Pink on they back (who) blue in they van (who)
Yellow on his ear (who) steam on the rock (who)
Puple in the air (who) green in his pocket
I aint dissin you dog, I'm dismissin you
Get the R. Kelly tape and see how we piss on you
Thats Kool-Aid, Moutain Dew, and Cris on you
Ya family will be missin you, theres a kiss for you


Fan
4103 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / in ur face
Offline
Posted 2/15/08

crasyjak wrote:

I'm on the southside of Chicago lookin for a real hoe
I dont see a touchdown, arms up feild goal
Got some ill gold, diamonds thats still low
Lil dick you a dickhead, nah dildo
I chill though, pippin in the Range
All this icin I'm ashamed, look like lightnin' in the chain
Who was first that moved wit they fam (who)
Ask you, tattoos on they hand (who)
Slang all the white (who) cruise wit the tan (who)
Pink on they back (who) blue in they van (who)
Yellow on his ear (who) steam on the rock (who)
Puple in the air (who) green in his pocket
I aint dissin you dog, I'm dismissin you
Get the R. Kelly tape and see how we piss on you
Thats Kool-Aid, Moutain Dew, and Cris on you
Ya family will be missin you, theres a kiss for you


he snapped howeva he was... i dont even know
Fan
4103 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / in ur face
Offline
Posted 2/15/08

hint: this gangsta wears purple & pink


only guy i can think of that wears those colors is killa cam he like wearin pink and he got an album purple haze....
Superstar Artist
3603 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / Queens, New York...
Offline
Posted 2/15/08

crasyjak wrote:
.
ok guess this one


I'm on the southside of Chicago lookin for a real hoe
I dont see a touchdown, arms up feild goal
Got some ill gold, diamonds thats still low
Lil dick you a dickhead, nah dildo
I chill though, pippin in the Range
All this icin I'm ashamed, look like lightnin' in the chain
Who was first that moved wit they fam (who)
Ask you, tattoos on they hand (who)
Slang all the white (who) cruise wit the tan (who)
Pink on they back (who) blue in they van (who)
Yellow on his ear (who) steam on the rock (who)
Puple in the air (who) green in his pocket
I aint dissin you dog, I'm dismissin you
Get the R. Kelly tape and see how we piss on you
Thats Kool-Aid, Moutain Dew, and Cris on you
Ya family will be missin you, theres a kiss for you




That homo Cam'ron of course. Now try this one..............

Now what the hell is you lookin' for?
Can't a young man get money anymore?
Let my pants sag down to the floor
Really do it matter as long as I score?
Can't my car look better than yours?
Can I have a bad bitch without no flaws
Come to see me without no drawers
In a stretch Lex with about ten doors?
How is murder?
________ name me pretty
Did it for the money, now can you get with me?
People wanna know who is he, he get busy
Spray so much izzy, girls get dizzy
Niggas on the block know ______ motto
One thing about ___________, we all got dough
98' Tahoe, Tommy and a Roscoe
Case I'm every chased by a Donny Brascoe

I also "censored" the usual hints

CEO
24732 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / Houston, TX
Offline
Posted 2/15/08

big_j_gangsta wrote:

That homo Cam'ron of course. Now try this one..............

Now what the hell is you lookin' for?
Can't a young man get money anymore?
Let my pants sag down to the floor
Really do it matter as long as I score?
Can't my car look better than yours?
Can I have a bad bitch without no flaws
Come to see me without no drawers
In a stretch Lex with about ten doors?
How is murder?
________ name me pretty
Did it for the money, now can you get with me?
People wanna know who is he, he get busy
Spray so much izzy, girls get dizzy
Niggas on the block know ______ motto
One thing about ___________, we all got dough
98' Tahoe, Tommy and a Roscoe
Case I'm every chased by a Donny Brascoe

I also "censored" the usual hints




YUP its Killa Cam, Big J u seriously dont think cam wrecked that verse?


MY guess JUELZ dont know what song
Fan
4103 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / in ur face
Offline
Posted 2/15/08

Now what the hell is you lookin' for?
Can't a young man get money anymore?
Let my pants sag down to the floor
Really do it matter as long as I score?
Can't my car look better than yours?
Can I have a bad bitch without no flaws
Come to see me without no drawers
In a stretch Lex with about ten doors?
How is murder?
________ name me pretty
Did it for the money, now can you get with me?
People wanna know who is he, he get busy
Spray so much izzy, girls get dizzy
Niggas on the block know ______ motto
One thing about ___________, we all got dough
98' Tahoe, Tommy and a Roscoe
Case I'm every chased by a Donny Brascoe


im not sure, i think crazyjak is right.... or somebody else from dipset
Superstar Artist
3603 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / Queens, New York...
Offline
Posted 2/17/08
Nah, Juelz ain't good enuff to say those lyrics..........that shit was way before Dipset's time
CEO
24732 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / Houston, TX
Offline
Posted 2/17/08

big_j_gangsta wrote:

Nah, Juelz ain't good enuff to say those lyrics..........that shit was way before Dipset's time


welll then it can only be 1 person linked wit camron but before dipset................ BIG L
Superstar Artist
3603 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / Queens, New York...
Offline
Posted 2/17/08
Here's a few more clues, but i'll bold them out for you


Now what the hell is you lookin' for?
Can't a young man get money anymore?
Let my pants sag down to the floor
Really do it matter as long as I score?
Can't my car look better than yours?
Can I have a bad bitch without no flaws
Come to see me without no drawers
In a stretch Lex with about ten doors?
How is murder?
________ name me pretty
Did it for the money, now can you get with me?
People wanna know who is he, he get busy
Spray so much izzy, girls get dizzy
Niggas on the block know ______ motto
One thing about ___________, we all got dough
98' Tahoe, Tommy and a Roscoe
Case I'm every chased by a Donny Brascoe
CEO
24732 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / Houston, TX
Offline
Posted 2/17/08

big_j_gangsta wrote:

Here's a few more clues, but i'll bold them out for you


Now what the hell is you lookin' for?
Can't a young man get money anymore?
Let my pants sag down to the floor
Really do it matter as long as I score?
Can't my car look better than yours?
Can I have a bad bitch without no flaws
Come to see me without no drawers
In a stretch Lex with about ten doors?
How is murder?
________ name me pretty
Did it for the money, now can you get with me?
People wanna know who is he, he get busy
Spray so much izzy, girls get dizzy
Niggas on the block know ______ motto
One thing about ___________, we all got dough
98' Tahoe, Tommy and a Roscoe
Case I'm every chased by a Donny Brascoe


MASE????? dammit this is too hard
Superstar Artist
2167 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Golden State
Offline
Posted 2/23/08
I'm pretty sure it's Mase too..not positive though
CEO
24732 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / Houston, TX
Offline
Posted 2/23/08

big_j_gangsta wrote:

Here's a few more clues, but i'll bold them out for you


Now what the hell is you lookin' for?
Can't a young man get money anymore?
Let my pants sag down to the floor
Really do it matter as long as I score?
Can't my car look better than yours?
Can I have a bad bitch without no flaws
Come to see me without no drawers
In a stretch Lex with about ten doors?
How is murder?
________ name me pretty
Did it for the money, now can you get with me?
People wanna know who is he, he get busy
Spray so much izzy, girls get dizzy
Niggas on the block know ______ motto
One thing about ___________, we all got dough
98' Tahoe, Tommy and a Roscoe
Case I'm every chased by a Donny Brascoe


can we have an answer pleeez?
First  Prev  1  2  3  Next  Last
You must be logged in to post.