First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
Post Reply cerita seram*hantu*
Moderator
4691 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / M / Kamina City
Offline
Posted 2/15/08 , edited 2/15/08
mari dgr citer hantu nih

ini real x tipo

mase tuh aku gan dua org kawan aku gi tandas blok lamer tandas tu dh diperbaiki tp ttp huduh2 sket....mase tuh lps upsr..tu yg merayau tuh
ok smbung blik citer..lps tuh kitorang pon bela2 laa tudung..alaa pompuan..sdg2 membela tuh kitorang dgr bunyi air paip terbukak kat satu tandas nih..kengkawan aku yg laen dh cuak bab kat tandas tuh mase kitorang gi x de org langsung
pas2...pintu tndas tu tergerak..kitorang mmg dh cuak tahap kritikal dh..
kemudian kitorang dgr bunyi tpk kaki..makin lama makin dkt gan kitoang tp xdek org pon..so kitorang mmg dh cuak giler lari sekuat hati..sampai ke klas...

The End..dan tandas tuh mgg banyak rumor mengatakatan ader hantu”

daripada korfkid
Moderator
4691 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / M / Kamina City
Offline
Posted 2/15/08
crita ni pown btul gak...hampir sama....

dulu waktu drjh4 aku& kwn2 p kat bilik air lama...x lma sgt....kami p ctu sebab nak salin baju pj...lpas 2...ada sorang kawan kami tu dia nak mengndap satu bilik air tu...sebab waktu nak masuk bilik tu kunci...pas2 dia pon mengendap...pas2 dia kata xda org dlm tu...pas sorang lagi lak mengendap sebab ingatkan dia bohong upanya btul yg xda org aku pon try lak panjat memang btul xda org TIBA TIBA!!brang!! bunyi pam air dari bilik tersebut....kami smua terus lari sehingga ke kelas...lpas diingatkan kamismua berasa tkut sehingga terpacak bulu roma aku...gr....takut....tp waktu tu kcik lagi la ni xlah
Malaysian
28184 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F
Offline
Posted 2/15/08
owh..aku p0n de cite gak..tp xtao ah bley ketagorikan dlm cite seram atao x
Moderator
4691 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / M / Kamina City
Offline
Posted 2/15/08
hendak tahu macam mana toyol wujud???ada khabar berita yg dikatakan....toyol adalah bayi..bayi yg ditanam didalam kubur hidup2 dan dikorek smula...lalu...disembah atau wat pa pa entah...bayi yg sudah mati itu hidup & kemudian hidup & mengikut ckp tuannya dgn memberi makanan kepada toyol tersebut

END...........

imej toyol dlm LOTR
Malaysian
6914 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / ~MaLaYsiA~
Offline
Posted 2/15/08
dear ecah, citer jelah...
Moderator
4691 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / M / Kamina City
Offline
Posted 2/15/08
cite ja.........
Malaysian
28184 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F
Offline
Posted 2/15/08
opss..sorry messy..

huu...hal nih br jek jdik..jumaat mgu lepas..tgu abg aku nye pasal..smpi koi 4 pg br die lepas pc tuh..aku p0n unline la..tgah aku syok lyn cr..aku dgr bunyik kat luar umh aku..pc aku ltk kat ruang tamu..sbb tuh aku bley dgr..aku pun junguk jenguk ke luar..nk tengok ade pe..aku p0n lyn ah blik cr..pastu aku dgr lagi bunyik tuh..aku pun bgon ah..nk tgok mende..tp xde pe..aku pun da gelisah..tp aku wat derk agy..mausk kali ketige aku dengar bunyi tuh..aku bgon g dapur..jenguk keluar melalui tingkap..tetbe aku nmpk satu lembage dok lompat lompat..botak lak tuh..aku p0n ape agy..tros aku ketuk pintu bilik abang aku..adeh..mmg takot..lpas tuh tros aku g tito..
Moderator
4691 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / M / Kamina City
Offline
Posted 2/15/08
wohow toyol....tktnya aku...ada gak waktu tu aku kecik lg....dimana aku tido ngan kakak dan adik aku...aku lena di hujung kakak katil tingkat kedua adik dok bwh....tetiba..kakak aku pggl adk aku...adk aku bodoh ckit dia lena buat derk je...kakak aku sebenrnya kna tindih dgn ah...entah apa pon aku x tau tp kakak aku kata waktu keesokan arinya dia kata ada benda tindih & menyakitkan

END...
Malaysian
28184 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F
Offline
Posted 2/15/08
huu..tindih tuh slalu gak kne..mmg sakit ler..tp ibu aku kate..kalao kite tito mengadap m'hari p0n bley kne..huuu..sbb pe tah..
Malaysian
2576 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / shh can u keep a...
Offline
Posted 2/15/08
EEEE takut takut
Malaysian
28184 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F
Offline
Posted 2/15/08
takut ape cik fuzina?
Malaysian
3620 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / alor star kedah m...
Offline
Posted 2/15/08
oi saye ader citer sikit nak begitrau korang kemarin pukul 3 pagi waktu aku tengah on cr aku ada dengar sesuatu yang pelik tau lepas tu aku buat donno sajer tiber2 aku raser sejuk seram mula berpeluh satu badan and aku rasa kebas mulut rasa semacam jerk.......


THE END ph ya baru tadi x sampai lima minit bapak aku kater ade semagnat rumah owww man takut nyer nak tdo lewat (tapi tdo lewat gak hehhe)
Malaysian
5213 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / somewhere alone
Offline
Posted 2/15/08
xde cite2 lagi seram ker?
Malaysian
28184 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F
Offline
Posted 2/15/08
haha..tito agy lelmbt..
kan da kne..
huuu
Malaysian
5213 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / somewhere alone
Offline
Posted 2/15/08
lol.. cian.. aku slalu tido kol 7 pagi xde paper pon..
ok jer..
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.